• Vanuit Nieuw Zeeland. :Y)
    En om jullie jaloers te maken; Het is nog steeds een heerlijke temperatuur rond deze tijd van de nacht 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hier ook, als je een stuk of twee dekens om je een legt, sokken aandoet, een slaapshirt aantrekt en een Onesie eroverheen. :Y)


    SLOAN.

    Fuck you too. :Y)

    Nee, grapje. 8D Weltrusten, ik ga de verwarming hoger zetten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik loop in een korte broek en een hemdje, met de ramen wagenwijd open, heerlijk! ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb de kachel flink opgestookt, ik heb een elektrische deken en dikke kleren. Maar op dit moment kan ik ook wel slapen, buh. Tot half twee bezig geweest met M&O en toch nog de toets verpest doordat dat stomme mens van M&O hele andere dingen in de toets gooide. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    Fuck you too. :Y)

    Nee, grapje. 8D Weltrusten, ik ga de verwarming hoger zetten.


    <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Slaapwel (doeg)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Slaapwel (doeg)


    Danke! Ok nu ben ik off, de rest lees ik later wel ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha. Ik dacht al dat dit topic omhoog geschopt was.
    Maar je maakt me echt niet jaloers! Je maakt me eerlijk jaloers met heel veel sneeuw. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De enige reden dat ik jaloers ben ik het feit dat jij nu lekker slaapt en ik niet.
    Maar ik heb liever sneeuw en ijs dan warmte


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    De enige reden dat ik jaloers ben ik het feit dat jij nu lekker slaapt en ik niet.
    Maar ik heb liever sneeuw en ijs dan warmte


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.