So let me tell y'all a story about my life.
Goed, ongeveer twee jaar geleden leerde ik een meisje kennen.
We leerden elkaar steeds beter kennen en kregen een hele... speciale band.
Toen ging ze uit huis wonen, op haar zelf, ergens anders. Nouja, dat gebeurt nou eenmaal als je ouder wordt. Haar leven kreeg een complete wending, dat begreep ik echt heel goed.
Natuurlijk hebben we onze ups en downs gehad maar we kwamen steeds toch bij elkaar terug. Uiteindelijk raakte ik ook verstrengeld bij haar in de familie, het was echt een hele toffe tijd.
En nu.. is het opeens alsof ze me compleet vergeten is. Ik had al een tijdje niets van haar gehoord, dus ik keek op haar facebook. Bleek dat ze mij heeft verwijderd, en m'n vriend heeft ze ook verwijderd. Zelfde gold voor haar moeder, die me ook opeens heeft verstoten van facebook.
Ik snap het eerlijk gezegd niet zo goed... Waarschijnlijk zien jullie dit als een hypocriete vriendschap waarbij we elkaar volledig opeisen, maar dat was het absoluut niet. Er kwam alleen wat meer... liefde aan te pas. En dat lijkt nu gewoon compleet verdwenen te zijn. Alsof ik niet meer besta.
Misschien probeert ze me terug te pakken voor al die keren dat ik in de knoop zat met mezelf en haar daardoor anders behandelde, maar het is nu niet zo dat ik even snel naar haar toe kan om het op te lossen. Tis gewoon super rot dit. Ik snap het niet en ik wil dat het anders is. Verdorie.
Life is hard and then we die