• We hadden zo audities gedaan op school voor een promotiefilmpje voor de school te maken. Er waren maar een paar mensen geselecteerd en ik was erbij! Ik natuurlijk heel blij naar de repetie die dag erna. Alles ging goed. 2 dagen later hadden we opnames, en zeiden ze dat ze het script veranderd hadden. En natuurlijk hadden ze nu te veel mensen .
    Wat hadden ze gedaan voor dat probleem? Gewoon met hun ogen toe een paar mensen gekozen en natuurlijk was ik er niet bij :( . ( sorry voor mijn gezaag)
    Nu ja deze middag tijdens de studie komt een leerkracht naar mij toe zegt die : ' Ik vind het echt enorm stom dat jij niet meer mee kan doen met de film ik vond jouw auditie echt de beste.' Nu vroeg die leerkracht of ik haar rol wou overnemen. Dat was wel niet voor de film, maar het was echt live theater. Ik vond het echt geweldig en natuurlij zei ik ja!

    Sorry , dit is misschien saai om te lezen, maar ik ben gewoon zooooo blij dat ik dit eventjes wou delen op Q .

    Nog iemand zo iets fijns beleefd deze dagen of ben je gewoon zomaar heel blij?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:33 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Leuk voor je, veel plezier!


    Tell me about it, stud.

    Wat gaaf voor je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat heeft de lucht jou ooit aangedaan? (cat)

    Leuk voor je. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leuk voor je, ik zou dat denk ik echt niet durven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wij hebben musical op school waar ik de regie voor doe, ofwel, ik kies de mensen die doorgaan. :Y)


    Life is hard and then we die

    Super leuk voor je
    Ik ben al de hele dag blij omdat het eindelijk winter wordt en ik eindelijk mijn winterspullen van zolder kan halen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dat is echt cool

    ik heb sinds lange tijd weer eens afgesproken met een van mijn beste vrienden


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat is echt aardig van je docente!

    Ik heb in een keer het tentamen van het eerste jaar gehaald. Mijn score van 83%. Even te bedenken dat 80% van de eerstejaars van mijn opleiding zakt de eerste keer en dus moet herkansen.
    Dus ik ben heel erg blij, ja. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Thankful schreef:
    Leuk voor je, veel plezier!

    Veel plezier ermee!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    veel plezier
    niks

    Mijn hele leven lijkt vol met teleurstellingen te zitten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Have fun! En doe je best. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Escritura schreef:
    Wat heeft de lucht jou ooit aangedaan? (cat)

    Leuk voor je. ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ik zit hier nu zo... -.-... OMG!
    Echt awsum.<33 wil ik ook!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    DuskShine schreef:
    veel plezier
    niks

    Mijn hele leven lijkt vol met teleurstellingen te zitten


    "Your life. Your choice. Think about what you want."