• Het viel me even op dat het taalgebruik (denk aan smileys en ABN) in de loop der jaren echt vet verbeterd is. In ieder geval op Quizlet. Ik heb het gevoel dat iedereen probéért om goed te schrijven en interpunctie gebruikt. Wie viel dit nog meer op? (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mij is het ook opgevallen. Maar mij stoort het totaal niet, ik heb liever dat iedereen op zijn schijfwijze let, als tegen dat iedereen z0 gàattt zìttènnnn sgryvennnn. Daar krijg ik pas de schijt van. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    LaJoie schreef:
    Victory.


    26 - 02 - '16

    Archer schreef:
    Mij is dat ook opgevallen. De meeste foutjes zijn typfoutjes c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ja, dat viel mij ook op, maar dan vooral op Q.
    Op Facebook, Hyves e.d. zijn er nog steeds heel veel die slecht Nederlands typen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 19:20 ]


    Tell me about it, stud.

    Lynnx schreef:
    Mijn grammatica en spelling verbetert door op Q te zitten


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ja, dat is me ook opgevallen. Maar over de spelling zeg ik maar niet te veel, dat laten sommige mensen nog een beetje links liggen.(':


    everything, in time

    Op Q wel, ja, maar in de rest van de wereld heb ik daar niet zo veel van gemerkt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb altijd al een hekel gehad aan incorrecte grammatica. That's why I'm a grammar-nazi :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ja dat viel me wel op ja
    alleen er zijn nog steeds mensen die dat niet doen

    Midna schreef:
    Ik merk wel dat ik wel veel en veel minder met smilies praat en qua fouten maken... Dat doe ik ook veel minder.

    Ja. Mee eens! Toen ik nog niet op quizlet zat typte ik zoals al de mensen uit mijn klas. Hiervan een voorbeeldje:
    ey, keb er een liedje in gestoken en een beetje afgewerkt.
    ma ik eb ook e massaz goe idee: dus de plan van de stiefmoeder mislukt en de pins vindt dus assepoester, maar een beetje later ontmoet de slechte stiefmoeder de goeie fee en pakt ze haar toverstokje af, want haar eerste plan is mislukt doordat iemand haar krachten heeft afgenomen dus nu heeft ze geen krachten meer! met dit toverstokje keert ze terug in de tijd tot het moment dat de prins naar hun huis komt voor "het meisje" te zoeken! assepoester krijgt haar stem niet terug want de goede fee is haar stokje kwijt, maar stiefzus T krijgt nu de stem in plaats van stiefzus N omdat het de vorige keer met stiefzus N mislukte! maar de stiefmoeder was één iets vergeten, de prins had de rugkant van "het meisje" gezien en stiefzus T lijkt er totaal niet op, later ziet hij Assepoester het huis schoonmaken en wordt meteen verliefd! liefde overwint alles zelfs magie, dus assepoester krijgt haar stem terug en ze gaat met de prins trouwen!!

    Dus: wij zijn samen een toneeltekst aan het schrijven. Die tekst moeten wij ook indienen. Grotendeels typt het meisje van hierboven de tekst, want ik ken de verhaallijn niet goed. Als je weet dat ze bijna even erg typt qua grammatica en ABN als in het stuk hierboven, heb ik veel werk met corrigeren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik let meer op mijn spelling op Q dan op school. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    maar tis ook heel irri als iemand niet geod op zn manier van typen let of geen kommas gebruikt of andere dingen die lezen comfortabeler maken

    /trollmodus uit

    Ben er zelf heel blij om, heb er altijd een bloed hekel aan als mensen overmatig gebruik maken van smileys, punten, uitroeptekens en/of vraagtekens.

    Lynnx schreef:
    Mijn grammatica en spelling verbetert door op Q te zitten


    I'm short

    Biologist schreef:
    Ik. Vooral als ik topic van 2008 en eerder zie. Lol.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bij mij is het echt veel beter geworden op Quizlet. Meer omdat ik zoveel typte, en dat ik er zelf op de geven moment gek van werd. Maar ik heb zelf eigenlijk best nogwel veel typfouten omdat ik te snel typ.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.