Midna schreef:
Ik merk wel dat ik wel veel en veel minder met smilies praat en qua fouten maken... Dat doe ik ook veel minder.
Ja. Mee eens! Toen ik nog niet op quizlet zat typte ik zoals al de mensen uit mijn klas. Hiervan een voorbeeldje:
ey, keb er een liedje in gestoken en een beetje afgewerkt.
ma ik eb ook e massaz goe idee: dus de plan van de stiefmoeder mislukt en de pins vindt dus assepoester, maar een beetje later ontmoet de slechte stiefmoeder de goeie fee en pakt ze haar toverstokje af, want haar eerste plan is mislukt doordat iemand haar krachten heeft afgenomen dus nu heeft ze geen krachten meer! met dit toverstokje keert ze terug in de tijd tot het moment dat de prins naar hun huis komt voor "het meisje" te zoeken! assepoester krijgt haar stem niet terug want de goede fee is haar stokje kwijt, maar stiefzus T krijgt nu de stem in plaats van stiefzus N omdat het de vorige keer met stiefzus N mislukte! maar de stiefmoeder was één iets vergeten, de prins had de rugkant van "het meisje" gezien en stiefzus T lijkt er totaal niet op, later ziet hij Assepoester het huis schoonmaken en wordt meteen verliefd! liefde overwint alles zelfs magie, dus assepoester krijgt haar stem terug en ze gaat met de prins trouwen!!
Dus: wij zijn samen een toneeltekst aan het schrijven. Die tekst moeten wij ook indienen. Grotendeels typt het meisje van hierboven de tekst, want ik ken de verhaallijn niet goed. Als je weet dat ze bijna even erg typt qua grammatica en ABN als in het stuk hierboven, heb ik veel werk met corrigeren.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please