• Het viel me even op dat het taalgebruik (denk aan smileys en ABN) in de loop der jaren echt vet verbeterd is. In ieder geval op Quizlet. Ik heb het gevoel dat iedereen probéért om goed te schrijven en interpunctie gebruikt. Wie viel dit nog meer op? (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Haha vergeleken met hoe het hier vroeger was en nu is dat inderdaad te merken. Vroeger typte iedereen zowat zo: HaIi h0e GaAtT hEt?? En dan nog met al die kleurtjes en smileys erbij enzo. :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het viel mij ook al op (: en ik ben zelf ook 'netter' gaan typen ahahh.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Zelfs is schaam me dood voor mijn topics van 10 MAANDEN geleden.

    Mij is het zeker opgevallen op enkele sites, sociale netwerken als facebook, netlog en hyves etc niet meegeteld.
    vroeger was je echt cool als je in dialect typte, 10 ton afkortingen en een overdaad aan smileys maar nu lijken mensen die netjes AN spreken en hun smileys beperken als verstandige mensen aanzien te worden, dat hun nette woorden echt van tel zijn en belangrijk. Als ik nu iemand dialect zie schrijven (op chats niet meegeteld) dan heb ik meteen zin om daar voorbij te scrollen en die als een onvolwassen kind af te stempelen.
    Ik beschouw het echt als een aangename ontwikkeling. Trouwens is AN nog steeds het makkelijkst leesbaar, van Friesland tot België, iedereen verstaat het. Iets wat van dialect niet gezegd kan worden.


    Words can change the world when the world takes the efford to listen

    Gelukkig wel ja :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Klopt, in Nederland in het algemeen eigenlijk, op de pubers na.
    Op Facebook praat ik namelijk vaak met Filippijnse familieleden die zo typen: 'ok did u cam wid ur mder wen she comebck to phil?'
    Echt hatelijk. Dan hebben we het over een vrouw van veertig. Op zulke momenten heb ik zin om de grammar nazi Einsatzgruppen te bellen D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fayan schreef:
    Ja, haha, als ik sommige topics teruglees van echt jaren geleden dan schaam ik me dood voor hoe ik toen typte :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Archer schreef:
    Mij is dat ook opgevallen. De meeste foutjes zijn typfoutjes c:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Fayan schreef:
    Ja, haha, als ik sommige topics teruglees van echt jaren geleden dan schaam ik me dood voor hoe ik toen typte :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Victory.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, inderdaad. Ik ben daar blij mee :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik merk dat iedereen het tenminste probeert en dat is erg fijn. Natuurlijk zijn er nog uitzonderingen, maar over het algemeen praten de meesten AN.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fayan schreef:
    Ja, haha, als ik sommige topics teruglees van echt jaren geleden dan schaam ik me dood voor hoe ik toen typte :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn type , schrijf en taalgebruik is echt heel fel verbeterd dit jaar. Niet alleen op Q maar overal , ik weet niet hoe het komt, maar het is zo.
    Ik ben daar echt blij mee, als ik zo dingen bekijk die ik vroeger ooit op de computer getypt had denk ik echt in mijn eigen van : ' OMG hoe lelijk schrijf je je kan echt geen nederlands! '
    Gelukkig is dat nu verbeterd ( behalve typfouten die ik maak op de pc , alhoewel dat ook beter is )


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Haha, ja valt wel op. Is wel beter zo. Anders had je verschillende dialecten door elkaar. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson