• Let op! Dit verhaal bevat Harry Potter, dus de mensen die daar al niet van houden, zullen dit waarschijnlijk niet willen lezen. (:

    Als je vraag wie Mada Zyra Savarin is, zul je haar misschien herkennen. Zoals vaker wordt gezegd: Je kent haar naam, niet haar verhaal. Want eigenlijk niemand wist het verhaal dat speelde tussen Mada en Tom Riddle. De jongen die uitgroeide tot de gevaarlijkste tovenaar in de geschiedenis.
    Trailer




    Het verhaal speelt zich op vijf momenten in het leven van Mada en Tom af. Het is geen standaard verhaal dat gaat over dat Mada en Tom verliefd worden, já ze worden wel verliefd, maar het zit anders. Ze zullen ook geen dochter krijgen, die dan zo arrogant is als het maar kan en het krijgt met Draco. Nope, dat gaat niet gebeuren.

    Dus mijn vraag is of je dit zou lezen? (:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:29 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yayde schreef:
    Wel gaaf. (:


    Thanks. (:

    Update: Ik ga nu even verder schrijven, voor de mensen die dit wel zouden willen weten haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Philyra schreef:
    Harry Potter :9~ Voldie :9~ Dit verhaal :9~

    Je mag me zeker verwittigen als je begint !


    Ah dis I like. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha ik denk inderdaad dan het dan wel wat lastig is. En y u no like Harreh Potter? D:


    Weet ik niet, meerdere dingen denk ik. Kwestie dat de eerste 3 bladzijdes van het eerste boek doodsaai waren, er geen knappe acteurs in de film spelen en fantasy niet echt mijn favoriete genre is *hoewel ik dol ben op the hunger games, maar da's een uitzondering*.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Weet ik niet, meerdere dingen denk ik. Kwestie dat de eerste 3 bladzijdes van het eerste boek doodsaai waren, er geen knappe acteurs in de film spelen en fantasy niet echt mijn favoriete genre is *hoewel ik dol ben op the hunger games, maar da's een uitzondering*.



    Haha oké. Nou ieder zijn mening toch? (:
    Ookal raad ik Harry Potter aan, alles van Harry Potter is gewoon geweldig haha. Is Hunger games fantasy dan? -kent dat niet-
    Oeps we gaan off-topic.

    Ontopic: Ik heb nu bijna het eerste ''boek'' zeg maar af, van dat ze jong zijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -kut, verkeerd topic.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Let op! Dit verhaal bevat Harry Potter-


    And so, this person left this thread without further ado.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    (...)

    And so, this person left this thread without further ado.


    Ik zet het er niet voor niks bij. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nope. Sorry. I hate HP.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:46 ]


    comfort in c h a o s

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat Voldemort dan niet meer Voldemort is? Of wat bedoel je? Want als je dat bedoeld, snap ik het wel. :Y)


    Jah, dat het dan één of ander player wordt die meisjes verslijt.
    Net zoals de Malfoy-manwhore


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Russet schreef:
    (...)

    Jah, dat het dan één of ander player wordt die meisjes verslijt.
    Net zoals de Malfoy-manwhore


    Noooooooooh, zo wordt hij echt niet. Echt nooit zou ik dat doen. Dat vind ik zo hatelijk haha. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Noooooooooh, zo wordt hij echt niet. Echt nooit zou ik dat doen. Dat vind ik zo hatelijk haha. (:


    Dat irriteert me echt. Jaja, artistieke vrijheid en stuff maar dat is echt niet origineel en het laat me gewoon lachen hoe mensen dan Draco en/of Tom als één of andere slut van Slytherin zien.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.