• Let op! Dit verhaal bevat Harry Potter, dus de mensen die daar al niet van houden, zullen dit waarschijnlijk niet willen lezen. (:

    Als je vraag wie Mada Zyra Savarin is, zul je haar misschien herkennen. Zoals vaker wordt gezegd: Je kent haar naam, niet haar verhaal. Want eigenlijk niemand wist het verhaal dat speelde tussen Mada en Tom Riddle. De jongen die uitgroeide tot de gevaarlijkste tovenaar in de geschiedenis.
    Trailer




    Het verhaal speelt zich op vijf momenten in het leven van Mada en Tom af. Het is geen standaard verhaal dat gaat over dat Mada en Tom verliefd worden, já ze worden wel verliefd, maar het zit anders. Ze zullen ook geen dochter krijgen, die dan zo arrogant is als het maar kan en het krijgt met Draco. Nope, dat gaat niet gebeuren.

    Dus mijn vraag is of je dit zou lezen? (:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:29 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thanks ya'll. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zeker, kan je het zeggen als je begint? (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Escritura schreef:
    I'd read it. ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oracle schreef:
    Zeker, kan je het zeggen als je begint? (:


    I would love to. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    heb jij niet al een verhaal gehad met unforgettable love als titel? Ik ken die titel + verhaallijn denk ik al
    -And Yes, I'd read it


    Ex astris, sciencia

    Juah, als het maar niet zo standaard wordt en Voldemort gewoon Voldemort blijft.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bronte schreef:
    heb jij niet al een verhaal gehad met unforgettable love als titel? Ik ken die titel + verhaallijn denk ik al
    -And Yes, I'd read it


    Haha ja, dit wordt herschreven zeg maar. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Russet schreef:
    Juah, als het maar niet zo standaard wordt en Voldemort gewoon Voldemort blijft.


    Ik heb al een stuk geschreven, van dat ze nog niet op Hogwarts zitten, en heb proberen zoveel mogelijk Tom Riddle, Tom Riddle te laten zijn. Het is niet zo'n arrogant joch dat alleen maar praat over hoe geweldig hij is, nope. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik heb al een stuk geschreven, van dat ze nog niet op Hogwarts zitten, en heb proberen zoveel mogelijk Tom Riddle, Tom Riddle te laten zijn. Het is niet zo'n arrogant joch dat alleen maar praat over hoe geweldig hij is, nope. :Y)


    Oh oké dan. Het is alleen dat zo'n dingen me irriteren, snap je?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb hem gelezen ooit. Dus ik zal hem zo weer lezen


    Alleen maar tranen van geluk

    Russet schreef:
    (...)

    Oh oké dan. Het is alleen dat zo'n dingen me irriteren, snap je?


    Dat Voldemort dan niet meer Voldemort is? Of wat bedoel je? Want als je dat bedoeld, snap ik het wel. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    k houd HELEMAAL niet van Harry Potter, maar dit lijkt me een leuk verhaal. Jammer dat ik er dan niks van snap... hmm. Maar dat eerste zegt vast wel genoeg! En anders: doen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wel gaaf. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yowic schreef:
    k houd HELEMAAL niet van Harry Potter, maar dit lijkt me een leuk verhaal. Jammer dat ik er dan niks van snap... hmm. Maar dat eerste zegt vast wel genoeg! En anders: doen.


    Haha ik denk inderdaad dan het dan wel wat lastig is. En y u no like Harreh Potter? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Harry Potter :9~ Voldie :9~ Dit verhaal :9~

    Je mag me zeker verwittigen als je begint !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien