• Letters = Hester
    Frustrated = Ami
    Tumble = Marrit
    IchLiebeZiam = Karin
    Asgarnia = Ellen
    Smugness = Glenn
    BelleVue = Yara
    Eledhel = Rosa
    Almanaccare = Chelsey
    Burlington = Evelien
    Legendson = Marit

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 12:10 ]


    Remember when...

    Oh ja, dat gebeurde daarin. x'D

    Maar ik ga slapen. Ö Anders val ik morgen in slaap bij wiskunde, en dan ben ik dood. ö En ik wil zo niet doodgaan. D: Ik ga liever dood door te veel sexyness van Niall of Niam.

    (wbw)


    Take me to wonderland

    Ik lees je verhaal even uit en ga dan slapen. Hahah ik ben morgen dood, maarja.


    Remember when...

    Neeee, niet zo 's avonds laat nog gaan spammen, dan mis ik alles en moet ik teruglezen )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Letters schreef:
    Ik lees je verhaal even uit en ga dan slapen. Hahah ik ben morgen dood, maarja.


    Niet doodgaan. D:
    Leef je nog? :p


    Take me to wonderland

    HALLO ALLEMAAL.
    Woensdag ga ik mijn vriendin trakteren, omdat Harry dan jarig is 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Smugness schreef:
    (...)

    Niet doodgaan. D:
    Leef je nog? :p



    Jaja ik ben in de mcdonalds :Y)


    Remember when...

    Eledhel schreef:
    HALLO ALLEMAAL.
    Woensdag ga ik mijn vriendin trakteren, omdat Harry dan jarig is 8D

    Het enige lichtpuntje woensdag... -dat Harry jarig is-
    Ik zie echt op tegen woensdag -door school -.-' -


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Het enige lichtpuntje woensdag... -dat Harry jarig is-
    Ik zie echt op tegen woensdag -door school -.-' -

    Auw, waarom? )=
    Ik zie op tegen morgen, met aardrijskunde zit ik in een groepje met allemaal kutkinderen, met gym moeten we iets doen wat onmogelijk is en het sneeuwt steeds, waardoor ik steeds val >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Smugness schreef:
    (...)

    Ik moet meteen beginnen. D:

    Goedzo :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Auw, waarom? )=
    Ik zie op tegen morgen, met aardrijskunde zit ik in een groepje met allemaal kutkinderen, met gym moeten we iets doen wat onmogelijk is en het sneeuwt steeds, waardoor ik steeds val >.<

    Ik moet mijn samenvatting van mijn boek maken in de klas (like hoe dom is dat? -.-), ik moet laten zien hoe ver mijn boekverslag is, ik mijn mijn engelse presentatie houden (van 3 minuten, lijkt minder erg dan het is, want je zit niet zo gauw aan 3 minuten hoor Ö ), ik moet mijn handelingsdeel dan gaan voor bereiden, onvrijwillig helpen met de open dag ('s avonds) én ik moet een zwaar pw van Economie maken._.

    Hier sneeuwt het (nog) niet, maar het is hier wel ongelooflijk koud._.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:49 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    WAAROM SNEEUWT HET OVERAL MAAR HIER NIET?


    Remember when...

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik moet mijn samenvatting van mijn boek maken in de klas (like hoe dom is dat? -.-), ik moet laten zien hoe ver mijn boekverslag is, ik mijn mijn engelse presentatie houden (van 3 minuten, lijkt minder erg dan het is, want je zit niet zo gauw aan 3 minuten hoor Ö ), ik moet mijn handelingsdeel dan gaan voor bereiden, onvrijwillig helpen met de open dag ('s avonds) én ik moet een zwaar pw van Economie maken._.

    Hier sneeuwt het (nog) niet, maar het is hier wel ongelooflijk koud._.

    Auw, succes! Ik heb morgen ook een presentatie, over Xanten, een of andere Romeinse plek. En we moeten voor Frans een gesprek houden van drie minuten, ik snap wat je bedoeld, 3 minuten lijken uren als je Frans moet lullen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Letters schreef:
    WAAROM SNEEUWT HET OVERAL MAAR HIER NIET?


    Ruilen? D: Ik wil niet dat het hier sneeuwt. Moet er met de fiets door morgen. :c


    Take me to wonderland

    Eledhel schreef:
    (...)
    Auw, succes! Ik heb morgen ook een presentatie, over Xanten, een of andere Romeinse plek. En we moeten voor Frans een gesprek houden van drie minuten, ik snap wat je bedoeld, 3 minuten lijken uren als je Frans moet lullen.

    Dankjewel, jij ook (:

    Ik haat sneeuw! Ik ben blij dat het hier niet sneeuwt (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Smugness schreef:
    (...)

    Ruilen? D: Ik wil niet dat het hier sneeuwt. Moet er met de fiets door morgen. :c

    IK WIL OF GEEN OF ZOVEEL SNEEUW DAT IK SNEEUWVRIJ HEB OMDAT DE BUSSEN DAN NIET RIJDEN.
    En damn ik voel me echt klote.


    Remember when...