• YOU GIVE LOVE A BAD NAME

    Clair's relatie is net gestrand, ze word onzeker en denkt dat niemand om haar geeft. Ze gaat op zoek naar een nieuwe relatie en doet alles om het hart van een ander te winnen. Net wanneer alles verloren lijkt komt Daniël in haar leven, maar is hij wel charmant als hij lijkt, en wil hij geen misbruik van haar maken?

    Terwijl Daniël en Clair steeds closer worden weet de moeder van Clair nog steeds niet dat haar vorige relatie, met Richard, gestrand is. Clair's moeder leeft nog steeds in een droom en denkt dat Richard de ideale schoonzoon is terwijl hij in feite allang uit Clair leven is verdwenen. Ook van Daniëls bestaan weet ze niets. Clair durft haar moeder niets meer te vertellen omdat ze bang is dat ze erachter komt dat Richard er allang niet meer is, maar wat als haar moeder haar toch doorkrijgt? Ze moet het van haar moeder uitmaken met Daniël terwijl hij zo lief voor haar is, hier neemt Daniël natuurlijk geen genoegen mee...

    Clair gaat weer verder met haar zoektocht naar ware liefde, maar door het voorval met haar moeder wil ze alles eraan doen om een rijker, knapper en aardiger iemand dan Richard te vinden, zodat haar moeder haar alles vergeeft. Maar hier gaat ze veel te ver in, en Daniël blijkt ook niet te zijn, zoals hij leek...[/center]


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Omg, dit klinkt precies als iets vol romantiek en drama waar ik helemaal verslaafd aan zou raken, dus ik zeg: Doen en stuur me een berichtje als je begint! :9~

    PS: Een kleine tip: Zet geen komma voor het woordje "en". Dit hoort niet namelijk niet in het Nederlands en ik erger me helemaal dood als iemand dat wel doet.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 17:48 ]


    “Love is a contradiction.”

    Chace schreef:
    Omg, dit klinkt precies als iets vol romantiek en drama waar ik helemaal verslaafd aan zou raken, dus ik zeg: Doen en stuur me een berichtje als je begint! :9~

    dankje (flower)
    ik stuur je als ik begin, maar ja t word wel voor romantiek en drama want ik ben het een beetje zat om tot nu toe alleen maar sa of avontuur te schrijven ;)


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    DracoXmalfoy schreef:
    (...)
    dankje (flower)
    ik stuur je als ik begin, maar ja t word wel voor romantiek en drama want ik ben het een beetje zat om tot nu toe alleen maar sa of avontuur te schrijven ;)

    Oké super! Ik vind het juist helemaal niet erg als het vooral romantiek en drama wordt, want ik voel juist totaal niks voor andere genres dus je maakt mij er alleen maar blij mee, hihi. Ik heb overigens nog een kleine verbetering aan m'n vorige berichtje toegevoegd ^^


    “Love is a contradiction.”