• Ik ga 5 april dus naar Paramaribo voor een week yeeeeeuh!
    Naar me opa, want hij word 70 jaar!

    Maar nu zit ik dus met 2 problemen, de eerste is natuurlijk de ergste.
    In Suriname is het super warm en zou ik graag gewoon 24/7 in m'n bikini willen lopen enzo.

    Maar nu heb ik heel erg last van puistjes, en heeft misschien iemand tips om er wat aan te doen? Vooral op mijn schouders en rug heb ik het heel erg, en baal er echt enorm van. Want ik vind van mezelf dat ik een best wel mooi lichaam heb. Maar die durf ik nu dus niet te laten zien vanwege zoveel puistjes..

    En het tweede is dat ik heel snel verbrand, maar ik wil wel graag bruin worden haha. Iemand daar tips voor? Of gewoon zonnebrand creme met een superhoge factor?

    Alvast bedankt! <3


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Skinoren crème kopen. Moet je wel even een doktersvoorschrift hebben, maar dat helpt goed. En tegen 5 april zal dat zeker al deftig resultaat hebben..
    En inderdaad een zonnebrand met hoge factor smeren en regelmatig smeren. Dan krijg je een mooi kleurtje, maar het zal gewoon wat langer duren. Maar beter dan verbranden toch (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naar de huisarts ermee gaan, die verwijst je door naar de dermatoloog en vanuit daar schrijft hij je middeltjes voor.


    La credenza è una medicina contro il timore

    2 x per week scrubben met een lichte scrub. En je huid genoeg insmeren zodat het niet uitdroogt, ander komt het snel terug. voor de rest zou ik het niet weten D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Negligible schreef:
    Skinoren crème kopen. Moet je wel even een doktersvoorschrift hebben, maar dat helpt goed. En tegen 5 april zal dat zeker al deftig resultaat hebben..
    En inderdaad een zonnebrand met hoge factor smeren en regelmatig smeren. Dan krijg je een mooi kleurtje, maar het zal gewoon wat langer duren. Maar beter dan verbranden toch (:


    comfort in c h a o s

    Eén week maar? ;o Is dat niet zonde van het vliegticket-geld? 8)

    Ik weet niet wat je tegen puistjes kan doen. Maar ik weet wel dat je hoe dan ook zonnebrandcrème in Suri op moet doen. Ook al zijn er veel wolken, de zon brandt er zo doorheen en dan verbrand je snel zonder dat je het verwacht/doorhebt.

    Bij mij viel het wel mee toen ik in Paramaribo was, want ik verbrand niet zo snel. Maar toch ben ik één keer verbrand :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sowieso, het is niet erg om op deze leeftijd puistjes te hebben, dat heeft iedereen. Voorzichtig scrubben en eventueel een ander middeltje kan nog wel helpen, ja. En inderdaad, goed insmeren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je een lichte huid hebt en dus snel verbrand, moet je je heel goed insmeren. Je kan beter wit blijven dan dat je verbrand.
    Qua die puistjes, niks van aantrekken, iedereen heeft die dingen wel eens. Zo ramp is het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Als je een lichte huid hebt en dus snel verbrand, moet je je heel goed insmeren. Je kan beter wit blijven dan dat je verbrand.
    Qua die puistjes, niks van aantrekken, iedereen heeft die dingen wel eens. Zo ramp is het niet.


    Nee, iknow. Maar echt mijn hele rug zit eronder, en ik vind het ook best wel vervelend. Heb ook wel wat puistjes op mijn gezicht, maar zoals jij al zei. Daar trek ik me niets van aan ;p


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    de zon helpt heel goed voor puistjes, maar dan moet je er natuurlijk wel een paar dagen met je rug in de zon lopen
    ik ken ook iemand die antibiotica neemt tegen puistjes

    Denk dat ik van de week maar even naar de dokter ga. ^^


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Zelfde hiero. Ik heb nogal last van acné op m'n schouders. De dokter heeft mij door gestuurd naar de dermatoloog en die heeft op zijn beurt mij 'n zalfje voorgeschreven. Zon is overigens goed, maar wel met mate.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 17:39 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meerdere malen per dag een lotion en gel aan smeren. Geen agressieve producten zoals Garnier of Clearasil, maar dingen zoals Yves Saint Laurent. Die werken op lange termijn veel beter en grondiger, terwijl die andere er voor zorgen dat het op lange termijn slechter wordt ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Zonlicht, goed wassen met scrub en een middeltje bij de huisarts vragen lijkt mij. Ik zou als ik jou was gewoon zonnebrand factor 40 kopen of zo. Ik ben zowat een melkfles en ik verbrand ontiegelijk snel, maar hoge factor helpt wel. Geniet van je vakantie (:


    26 - 02 - '16

    Ik kan ook helemaal niet goed tegen zon, en verbrand ook super snel. Gewoon de warmste periode van de dag uit de zon blijven, daarvoor erin. Je kan natuurlijk wel erin op het warmste, maar doe dan een half uurtje, even onder de parasol en dan weer. Niet 4 uur lang gaan bakken ofzo.

    vr die puistjes : ga je best naar een dermatoloog , die geeft een aangepaste reinigingsgel en eventueel antibiotica om die ontstekingen ( puistjes ) te laten kalmeren (:

    en vr te bruinen : goed smeren is de beste tip denk ik , en als je echtecht echt bruin wil worden en je verbrand echt van het minste , kan je aan de dokter een speciale spuit vragen die de hoeveelheid melanine vermeerdert in je lichaam waardoor je veel sneller bruint, maar die krijg je neit altijd , ligt aan je dokter (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.