• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Het gaat goed alleen... Je zit een toets verkeerd," zegt ze zacht en speelt het nog eens voor. "Probeer nog eens?"
    Ik haal diep adem en zet mijn vingers opnieuw op de toetsen en speel nog een keer. Het gaat een heel stuk trager dan Mary me toonde, maar uiteindelijk heb ik alle noten goed. Ik kijk haar aan.
    "Dat leek nergens naar," zeg ik lachend terwijl ik even in mijn haar wrijf.

    Irial

    "Je bent een lieverd. Mijn lieverd."
    Ik trek hem dichter tegen me aan en verberg mijn hoofd in zijn nek.
    "Helemaal van jou," glimlach ik.
    Ik druk een kusje in zijn hals.

    Charlotte

    Ik ril wanneer ik Michael's handen onder mijn t-shirt voel. Ik moet even lachen wanneer hij niet erg elegant op een bureau gaat zitten. Terwijl hij aan mijn bh prutst, probeer ik zijn t-shirt uit te krijgen. Uiteindelijk belandt het ding op de grond. Ik druk mijn lippen op zijn borstkas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik lach.
    "Tuurlijk wel. Je doet het niet slecht."
    Ik neem zijn handen en leg ze op de toetsen.
    "Samen," zeg ik zacht.
    Ik houd mijn handen op de zijne en begeleid ze over de toetsen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wie zijn er nog allemaal in hetlokaal?]

    Kyle

    Hij drukt een kusje in mijn hals.
    Ik lach even en fluister dan in zijn oor.
    "Helemaal."
    Ik druk mezelf tegen hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Mary en Arion, de rest weet ik niet]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja en toen?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Tuurlijk wel. Je doet het niet slecht."
    Ik ril wanneer ze mijn handen vastneemt. Haar huid is zo zacht.
    "Samen," zegt ze zacht.
    Ik kijk haar aan terwijl ons handen over de toetsen gaan.
    "Ik denk dat ik nog heel wat oefening nodig heb," zeg ik zacht. Ik slik even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [K-kyle dan? ;')]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte trek mijn shirt uit en kust mijn borstkas. Zachtjes kreun ik en ik zet mijn lippen weer in haar nek. Ondertussen friemel ik wat aan mijn riem zodat mijn broek naar beneden valt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik vind dat het al goed klinkt, hoor," zeg ik lachend en druk een kus op zijn wang, zoals ik altijd doe bij Charlie.
    Ik zie dat hij me aankijkt en haal snel mijn handen van de zijne. Ik veeg ze af aan mijn jeans, wanneer ik voel hoe klam ze zijn.
    "Ehm, probeer jij nog eens," zeg ik snel en wend mijn blik weer af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Verbaasd kijk ik haar aan wanneer ze een kus op mijn wang drukt. Ik grinnik even wanneer ze haar handen van de mijne haalt en ze nerveus aan haar broek afveegt.
    "Ehm, probeer jij nog eens," zegt ze snel terwijl ze weg kijkt.
    "Ik geloof dat ik het vergeten ben," mompel ik zacht.

    Irial

    "Helemaal," zegt Kyle terwijl hij dichter tegen me aankruipt.
    Ik voel me zielsgelukkig en kan me niet herinneren wanneer dat voor het laatst zo was. Ik laat mijn blik even naar Mary glijden die ook een heel stuk vrolijker lijkt vanwege Arion. Ik had zelf die twee nooit samen gezet, maar er lijkt iets te kloppen aan het plaatje.

    Charlotte

    Wanneer hij zijn broek uitheeft doe ik zelf ook heel wat van mijn kleren uit tot ik ook enkel mijn onderbroek aanheb. Ik duw hem achterover op het bureau en ga op hem zitten. Ik druk mijn lippen op die van hem terwijl ik mijn handen over zijn borstkas laat gaan.
    [En hier moeten we stoppen anders wordt Dracy boos, hihi]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik geloof dat ik het vergeten ben."
    "Nu al?"
    Ik geef hem en zachte stomp.
    "Dat geloof ik niet..."
    Ik kijk hem lachend aan, en kijk dan weer naar mijn handen.
    "Eigenlijk heb ik best wel zin in vanavond."
    Het zal mijn gedachten even verzetten van Charlie. Ach, Charlie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [xD Ja ik word dan héééél boos.[Sarcasm] xD Not... Ghehe.]


    Kyle

    Ik zie Irial richting Mary en Arion kijken.
    "Zou dat wat worden?" Vraag ik zachtjes en kijk ook die richting uit.
    "Ze passen wel bij elkaar."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Nu al? Dat geloof ik niet..." zegt ze terwijl ze me een stomp geeft.
    Ze gunt me een prachtige lach en kijkt dan weer naar beneden.
    "Eigenlijk heb ik best wel zin in vanavond," zegt ze dan.
    Ik knik glimlachend en zeg zacht,
    "Ben ik blij om. Ik ben nog de slechtste niet, daar gaan mensen alleen van uit omdat ik bij het ijshockeyteam zit," mompel ik zachtjes. Dit is een van de zeldzame momenten waarbij ik iemand een kijkje in mijn gedachten geef.

    Irial

    "Zou dat wat worden?" vraagt Kyle. "Ze passen bij elkaar."
    "Ik weet het niet," zeg ik eerlijk. "Ze zijn alletwee zo serieus en tegelijk zo... nou verschillend, heb ik de indruk. En ik vraag me nog steeds af wat er aan de hand was met Mary," zeg ik zachtjes. "Misschien," voeg ik er nog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik glimlach en kijk hem aan.
    "Ik doe niet aan vooroordelen. Het is niet omdat de kaft van een boek oud en versleten is, dat het verhaal dat erin staat niet mooi is," zeg ik zacht.
    Met mijn linkerhand speel ik een paar noten op de piano zonder mijn blik van hem af te wenden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ze zijn alletwee zo serieus en tegelijk zo... nou verschillend, heb ik de indruk. En ik vraag me nog steeds af wat er aan de hand was met Mary." Zegt hij zachtjes.
    "Misschien." Zegt hij er snel achteraan.
    Ik grinnik.
    "Lieve schat, wij zijn ook verschillend." Glimlach ik naar hem en speel wat met Zijn haar.
    "Maar ik snap je wel hoor." Ik laat mijn hand over zijn wang glijden.


    Ich liebe dich 27.12.23