• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Boem! Alvast een abo!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [abooooooooooooooooooooo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Waar blijft die pianoles?" vraagt hij lachend.
    Ik schrik op uit mijn gedachten.
    "Nu? Hier?" Ik kijk hem vragend aan en haal mijn schouders op.
    "Wat wil je leren?"
    Ik leg mijn vingers weer op de toetsen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Want ik ben niet van plan te spijbelen dat hebben we gisteren al-" Irial stopt midden in zijn zin.
    Ik lach.
    "Nee lieverd, we gaan niet spijbelen. We hebben laatste twee uur geen lessen meer, alles stopt." Zeg ik grinnikend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Lachend druk ik mijn lippen op die van Charlotte.
    "Mmm, inderdaad," fluister ik tegen haar lipppen.
    Ik sla mijn armen om haar heupen. Al snel verdwijnt mijn linker onder haar shirtje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Nu? Hier? Wat wil je leren?"
    "Oh, ik dacht misschien wat Beethoven of Mozart." Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. "Iets simpels," voeg ik schouderophalend aan toe.
    Ik kijk haar even aan en moet lachen.
    "Sorry," zeg ik met een snoezig gezicht.

    Irial

    "Nee lieverd, we gaan niet spijbelen. We hebben laatste twee uur geen lessen meer, alles stopt."
    "Oké dan," zeg ik vrolijk. "Ga jij maar shoppen met Lil. Ik ben niet echt zo'n winkelfan," voeg ik er lachend aan toe.
    Ik druk een kusje op zijn wang en fluister in zijn oor,
    "Hoe noemde je me nu net?"

    Charlotte

    "Mmm, inderdaad," fluistert Michael tegen mijn lippen aan.
    Ik voel zijn hand onder mijn t-shirt verdwijnen en giechel onvrijwillig. Ik bijt op mijn onderlip om mezelf te doen ophouden.
    "Ik heb dit gemist," fluister ik in zijn oor om dan zachtjes op zijn oorlel te bijten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Ik heb dit gemist," fluistert ze in mijn oor en bijt dan zachtjes in mijn oor.
    "Alleen dit?" vraag ik lachend.
    "Niet eens mijn sprankelende persoonlijkheid?"
    Ik druk kusjes in haar nek en duw haar richting een leeg kamertje.
    "Kom," hijg ik in haar oor terwijl ik de deur achter haar open.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Hoe noemde je me nu net?" Vraagt hij zachtjes in mijn oor.
    Ik word rood en kijk hem aan.
    "Lieverd." Herhaal ik en kijk hem aan.
    "Omdat je dat bent." Glimlach ik naar hem.
    Ik pak zijn hand vast.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Als hij straks ook zo heel de tijd flauwe grappen gaat vertellen, dan word ik gewoon meteen lesbisch, en schrap ik alle mogelijke jongens van mijn lijst. Niet dat ik zo'n lijst heb, maar toch.
    Langzaam begin ik Mad World te spelen. Het is een makkelijk nummer, en ik speel alleen de intro voor. Ik herhaal hem trager en in korte stukjes.
    "Nu jij."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Omg, Mad world, een van mijn fafo liedjes. Lang niet geluisterd...]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Alleen dit? Niet eens mijn sprankelende persoonlijkheid?"
    Ik wil antwoorden maar raak afgeleid door de kusjes die hij in mijn hals plant. Ondertussen voel ik mijn voeten bewegen. Waar ga ik heen?
    "Kom," zegt Michael. Ik stond ergens tegenaan geleund en plots verdwijnt het achter me. Ik wankel even en grijp Michael's t-shirt vast. Zodra ik weer stabiel sta druk ik mijn lippen op die van hem.

    Irial

    "Lieverd. Omdat je dat bent."
    Ik kijk hem vertederd aan terwijl hij mijn hand vastneemt.
    "Zeg het nog een keer," fluister ik in zijn oor.
    Ik geef hem een kusje op zijn wang.

    Arion

    Ik kijk naar haar vingers en luister aandachtig terwijl Mary een stukje speelt.
    "Nu jij," zegt ze na enkele keren herhaald te hebben.
    Ik zucht en plaats mijn handen op de toetsen. Ik moet wat over haar heen buigen waardoor mijn armen de hare raken.
    Het lukt aardig tot ik na enkele noten mis. Ik probeer nog een keer maar ga op hetzelfde stukje de mist in. Ik sla met mijn vuisten op de piano en klem mijn kaken op elkaar.
    "Magairle," vloek ik in het Iers.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik ril even wanneer hij me aanraakt, en lach wanneer het ergens de mist in gaat. Ik schud lachend mijn hoofd wanneer het weer mislukt.
    "Het gaat goed, alleen..."
    Ik leg mijn handen op de toetsen en speel het nog eens voor.
    "Je zit een toets verkeerd," zeg ik zacht.
    "Probeer nog eens?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Zeg het nog een keer." Fluisterd hij in mijn oor.
    Hij geeft me een kusje op mijn wang.
    "Je bent een lieverd." Glimlach ik naar hem.
    "Mijn lieverd." Ik knuffel hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Als ik de deur open doen wankelt Charlotte even en grijpt zich vast aan mijn shirt. Ik schiet in de lach. Tijd om uit te lachen heb ik niet want ze drukt haar lippen weer op de mijne. Weer verdwijnen mijn handen onder haar shirt. Achter me schop ik de deur dicht en ik ga onhandig op een bureau zitten. Ik friemel wat aan maar bh totdat hij open gaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna
    Ik plof neer op een bankje. Ik heb mooi uitzicht over het schoolplein. Zachtjes begin ik Kind Outta Luck te zingen, het nummer dat ik eerder deze dag ook al zong.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."