• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Lily
    'Grapje,' zei ik droog. Zijn gezicht betrok zich. 'Neenee, dit is een grapje,' zei ik gauw. 'Wat is hier aan de hand? Moet soms de hele wereld het weten? Wat mij betreft hoeft het echt niet.' Ik keek hem gespannen aan. 'Maar als jij dat wilt, kan dat natuurlijk.' voegde ik er aan langzaam aan toe. 'Ik bedoel, het maakt mij niet uit, maar misschien moeten we wel even duidelijk hebben hoe we het gaan aanpakken.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair

    Een triomfantelijke grijns stond op mijn gezicht. "Ik ben goed."
    Te lui om weer over tafel te springen, ging ik naast Catherine zitten.
    "Dat ging gemakkelijk." Zei ik terwijl ik trots mijn borst vooruit stak. "Maar het is een mooie naam dus snap ik niet echt waarom je het niet prijs wilde geven."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Daniël
    Ik keek haar steeds meer verwarder aan naarmate ze praatte, aangezien ik de weg even kwijt was geraakt bij haar verhaal. "Lily, ik snap steeds minder naarmate je doorpraat." melde ik haar. Ik snapte niets van wat ze nu eigemlijk bedoelde. Waarom ging dit niet gemakkelijk?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    Verbluft keek ik hem aan. 'Je snapt het niet.' was het enigste wat eruit kwam. 'Was het niet gewoon lust, geen liefde? Want dan moeten we ook geen liefde uitten.' Hij keek me nog steeds onbegrijpelijk aan. Ik zuchtte. 'Dan, hoe wil je dat onze relatie -voor zover die er al is- uitziet? Just lust, no love. Or lust for love?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Catherine

    "Ik kan niet tegen kietelen," geef ik blozend toe terwijl Anthony naast me komt zitten.
    "Maar het is een mooie naam dus snap ik niet echt waarom je het niet prijs wilde geven."
    Ik haal mijn schouders op en kijk hem even aan.
    "Hij past niet bij me. Ik vind hem zo...braafjes. Noem me alsjeblieft Cat of Kitten. Zo noemden mijn vrienden in Engeland me altijd en ik kan wel een beetje Engeland hier gebruiken."
    Voorzichtig laat ik mijn muur van sarcasme en uitdagen een beetje zakken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    "Je mist Engeland, is het niet?" Vroeg ik al een beetje serieuzer. "In dat geval, moeten we ervoor zorgen dat je niet aan je thuis denkt."
    Ik zette een vrolijk gezicht op dat ik vroeger als kleine jongen gebruikte om mensen op te vrolijken.
    "Zou je je beter voelen als je me Teddy zou noemen?" Vroeg ik. "Of is het gewoon Anthony?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Je mist Engeland, is het niet?" Ik knik zachtjes. "In dat geval moeten we ervoor zorgen dat je niet aan je thuis denkt."
    Hij zet een schattig gezicht op waar ik even om moet lachen. Ik geef hem een zachte elleboogstoot.
    "Zou je je beter voelen als je me Teddy zou noemen? Of is het gewoon Anthony."
    "Oh, ik noem je Teddy, daar kom je niet meer onderuit," lach ik. "Teddy en Kitten. De terror uit de Tigres." Ik grinnik om mijn opmerking en besef dan dat het ook anders kan overkomen. Geschrokken kijk ik hem aan. "Oh god, dat bedoelde ik niet-"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Mijn lach klonk redelijk luid door de eetzaal en toen ik enkele Aigles zag kijken gaf ik ze een arrogante blik.
    "Ik weet dat ik een tijger ben." Zei ik lachend terwijl mijn tong een mini stukje uit mijn mondhoek kwam. "Nee ok...eigenlijk ben ik een beertje."
    Ik haalde mijn arm weer af haar schouder en wreef even in mijn handen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ik weet dat ik een tijger ben. Nee ok...eigenlijk ben ik een beertje."
    Tijger. Ganz. Cat, hou op!
    Ik dwing zijn gezicht uit mijn hoofd en richt me weer op Anthony die zijn arm om mijn schouder vandaan haalt. Ik zet een pruillipje op en kijk hem met grote ogen aan terwijl ik wat dichter naar hem toe schuif.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (@Gancanagh en Maitresse, mag Jade misschien bij jullie zitten? :'D Ik heb vrij weinig te doen namelijk en Jade is een beetje dood op het moment....)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Van mij wel hoor, dan moeten ze maar een beetje subtieler flirten :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Lol. Als het echt van jullie mag, krijgen jullie binnen nu en 10 minuten ongeveer een berichtje binnen. Ik moet nml even snel wat doen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anthony Blair

    Een kleine zucht verliet mijn mond toen ik haar pruillipje zag.
    "Meid toch." Begon ik me van geen kwaad bewust. "Deze tijger kreeg bijna kramp."
    Het kwam er lachend uit, maar toen ik merkte dat ze iets dichter schoof, keek ik in haar grote blauwe ogen.
    "Ben ik iets té close aan het doen?" Vroeg ik beschaamd. "Soms laat ik me wat meeslepen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catherine

    "Ben ik iets té close aan het doen? Soms laat ik me wat meeslepen."
    Ik kijk Anthony in de ogen terwijl er een schuin lachje op mijn lippen tevoorschijn komt. Mijn ogen gaan fonkelen.
    "Nee hoor, helemaal niet," antwoord ik uitdagend.
    Ik stop een lok haar achter mijn oor terwijl ik gewoon blijf zitten waar ik zat. Ik laat zijn blik geen seconde los.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Anthony Blair

    Als een echte macho vouwde ik mijn beide handen achter mijn hoofd en keek haar net zo uitdagend aan als zij mij.
    "Bevalt het wat je ziet?" Ik trok lachend mijn neus een klein stukje op. "Of hangt er iets op mijn gezicht?"
    Ik keek speels scheel naar mijn eigen neus in een poging om een glimp op te vangen, maar keek al snel weer normaal.
    "Ik denk dat het je gewoon bevalt wat je ziet." Schepte ik op. "Want ik zie niets op mijn gezicht."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.