• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

- Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

- Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

- Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

- Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

- Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

[ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]

Take me to wonderland

[> Jouw post. Sorry, ik had na mijn post gekeken en niet door dat jij ervoor had gereageerd.]
    Daniël
    'Oh, en Jade, ik vertel het je nog wel.' Lily knipoogde even en ik grijnsde waarna ik met mijn wenkbrauwen wiebelde, legde toen zacht een hand op de rug van Lily en liep weg, maar ik zag nog net Jade een kotsbeweging maken. "Ik denk niet dat ze het wil weten liefje," Grinnikte ik tegen haar.

Lily
    'Nee, dat denk ik ook,' beaamde ik, 'Ik verzin wel wat. Wil je extra aardappeltjes of niet?' Ik schepte zelf wel nog een extra portie op en nam wat broccoli.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Catherine

Ik wandel door een gang en wordt plots onderuit gehaald. Ik kan me nog net omdraaien om mijn belager in de ogen te kijken. Met een grijns op zijn gezicht zet hij een mes tegen mijn keel. Ik geniet van het koele staal tegen mijn huid. Plots drukt de jongen bovenop me zijn lippen op die van mij. De omgeving verandert om ons heen en plots bevinden we ons in mijn slaapkamer, op mijn bed, in dezelfde positie, zonder mes. Er verschijnt een ondeugende lach op mijn gezicht.
    Schreeuwend word ik wakker. Het boek valt mijn schoot terwijl ik naar adem hap. Mijn wangen gloeien om wat ik droomde. Ik trek mijn dekentje dichter tegen me aan en ben dankbaar voor de op mezelf na lege leerlingenkamer. Ik laat mijn hoofd tegen de rugleuning van de stoel waarin ik nog steeds zit rusten. De fijne dromen zijn altijd het ergst. Mijn hele lijf tintelt er nog van.

Allie

Ik plof naast Tiara neer en schuif een bord eten voor haar neus.
    "Hopelijk heb ik een beetje de juiste keuzes gemaakt," zeg ik glimlachend terwijl ik naar het eten wijs. "Voel je je al wat beter?"
    Ondertussen snijd ik een stukje kip en stop het in mijn mond. Het is perfect, niet de droog en toch goed uitgebakken. Ik zou niks liever doen dan hier de hele dag eten.

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 12:25 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Jade
    Als Daniël met Lily meeloopt om eten te halen en Catherine en Mary lopen ook weg, eet ik nog een paar happen en loop ook ik weg. Ik had even geen zin in mensen of gedoe, maar ik weet zeker dat ik verveeld door de gangen ga zwerven op zoek naar enig gezelschap - al moest dat het vervelende gezelschap van een Aigles zijn. Ik rolde geïrriteerd met mijn ogen bij die gedachten en wilde ergens dat deze week al voorbij was, zodat ik weer op een normale manier bij Liam kon zijn.
    Ik kom uit bij de leerlingenkamer en zie Catherine, "Yo Cat!" Alleen deze begroeting en loop gelijk door naar mijn kamer, pak de ijsdeurknop vast en doe deze open, waarna ik mijn mp3-speler pakte en de deur weer dicht gooide. Het bos was waar ik naartoe zou gaan.

Daniël
    'Ik verzin wel wat. Wil je extra aardappeltjes of niet?'
    "Ja, waarom niet?" Grijnsde ik, en ik nam nog wat. Toen mijn bord vol was met verschillende soorten eten vroeg ik aan Lily of ze klaar was en wachtte even voor haar antwoord.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tiara Noëlle Pofue.

"Hopelijk heb ik een beetje de juiste keuzes gemaakt" Zegt ze glimlachend terwijl ze naar het eten wijst, als ze naast me is komen zitten en een bord voor mijn neus heeft geschoven. "Voel je je al wat beter?" Vraagt ze. Ik knik en glimlach bescheiden terwijl ik wat groente in mijn mond stop.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Cassie
    Ik kijk een beetje verveeld de eetzaal rond als ik Tiara en een andere meisje zie zitten. 'Kom,' zeg ik tegen Fáilte en ik trek hem overeind. Hij pakt nog even zijn eten en dan lopen we samen richting Tiara. 'He,' begroet ik haar.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Tiara Noëlle Pofue.

"He," Hoor ik een bekende stem zeggen. Ik draai mijn hoofd en zie Cassie en Fáilte aan komen lopen. "Hai," Begroet ik terug en stop een stukje kip in mijn mond. Wanneer ik het heb doorgeslikt, tik ik op de lege plek naast me en glimlach even.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Catherine

Met blozende wangen zit ik nog te bekomen wanneer Jade plots de leerlingenkamer komt ingestormd.
    "Yo, Cat!"
    Ik wend mijn hoofd af zodat mijn haar voor mijn gezicht valt en zwaai even. Zodra ze uit het zicht is raap ik mijn boek op van de grond en probeer me terug op de woorden en tekeningen te concentreren. Wakker ben ik nu wel.

Allie

Ik wil mijn hand troostend op Tiara's arm leggen maar besef dan dat dat vast niet zo'n goed idee is. Ze stopt een stuk groente in haar mond en plots hoor ik iemand haar naam zeggen. Ik draai me even om en zie Cassie en Fáilte naar ons toekomen. Ik glimlach even gezien ze tegen mij niks zeggen en eet gewoon verder. Ik ben namelijk zelf niet zo'n prater.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cassie
    'Hai,' zegt Tiara. Ze stopt een stukje kip in haar mond en even later tikt ze op de lege plek naast haar. Ik glimlach even naar haar en ga naast haar zitten. Dan zie ik dat het andere meisje Allie is, 'He Allie,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Allie

"Hé Allie," zegt Cassie uiteindelijk. Ik schud lachend mijn hoofd wanneer ik besef dat ze me niet herkend had.
    "Hé Cass," antwoord ik vrolijk. "En Fáilte," voeg ik er glimlachend aan toe.
    Ik laat mijn blik even tussen de twee glijden maar besluit niks te vragen. Hoewel ik enorm van de stilte kan genieten, voelt het best goed iedereen terug te zien na een week miserabel ziek op bed gelegen te hebben.

Lily
    'Ja, ik ben klaar,' zeg ik, terwijl ik in mijn ooghoeken Jade zie weglopen. 'Zou Jade gekwetst zijn door ons?' vraag ik, terwijl ik al samen met hem richting de tafels loop.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Daniël
    Ik kijk even naar Lily als ze naar Jade kijkt, waarna ik mijn hoofd lichtelijk schudde. "Nee, waarschijnlijk heeft ze weer jongens problemen," zuchtte ik diep.

Lily
    'Wat?' stoot ik hoog uit. Dit had ik echt niet verwacht bij Jade. Ze leek me eerder een type dat alles onder controle had.

Daniël
    "Wat?" Het klonk best hoog, alsof ze ook verward klonk.
    Ik lachte even maar herinnerde me toen wat ik zei en had weer een bezorgde broer uitdrukking op mijn gezicht. "Ze heeft jongens problemen," Vertelde ik haar, "Zag je haar blik net niet toen wij aankwamen? Ze dacht aan iemand," Melde ik haar, maar ik kende haar dan ook heel goed.

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:43 ]

Lily
    Ik gniffelde, zo leerde je dus jongens kennen. Ik ging zitten en bedacht me op wie ze zou kunnen azen. 'Wat denk je?' vroeg ik, 'Soufian of Liam?' Ik had geen flauw idee wie er nog meer in les Tigres zat, dit waren de enige twee jongens die ik kende buiten Daniël. Om eerlijk te zijn zag ik geen van beide bij Jade.

Daniël
    "Soufian of Liam?" Ik grinnikte en schudde mijn hoofd toen, liep terug naar de tafel en ging op de Les Tigres bank zitten. "Soufian niet in ieder geval, aangezien hij Madison heeft." Wat was ik toch goed in roddels opvangen, dacht ik en ik keek Lily weer aan. "Liam dus." Was mijn besluit en ik at wat aardappelen en broccoli.