• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

- Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

- Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

- Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

- Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

- Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

[ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]

Take me to wonderland

[Ja, maar er wordt helemaal niet gereageerd..]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

[reageer dan zelf? Catherine had het vorige topic nog iets gezegd, waar niemand op antwoordde]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Biologist schreef:
    (...)

[Noooway, jij doet hier ook aan mee? jij stalkt mij echt!]

[Ja hè xD. Overal waar ik mee aan doe, doe jij ook mee. Ga weg, Manon, engerd!]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

[Heb ik iedereen zijn naam aangepast? @IHEARTZAYNx: Wat was het laatste dat Jordi gezegd heeft? x'D]

Take me to wonderland

[Even abo]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Smugness schreef:
    [Heb ik iedereen zijn naam aangepast? @IHEARTZAYNx: Wat was het laatste dat Jordi gezegd heeft? x'D]

Jordi Oliver James.

Ze lachte even en stompte me terug. "Ik dacht dat ik gewoon moest eten wat ik wou," Zegt ze terwijl ze wat water in haar glas schenkt en eraan nipt. "Dat moet je ook zeker doen" Zeg ik en schuif mijn bord naar voren.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Abo....Ik verwaarloos dit topic wat de laatste tijd :X Sowwy. Ik zal proberen beter te volgen. Ik verwaarloos eigenlijk Quizlet gewoon. Dus wil iemand nog eens zo vriendelijk zijn om een samenvatting te geven? Desnoods alleen van de personages waar je weet van hebt? Ik weet niet eens meer waar ik mijn personages achter heb gelaten :X]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Ik weet dat het nu avondeten is (nog steeds zondag) en eehm... Je mag niet naar de leerlingenkamer van de Aigles, Mary en Catherine hebben er pixies losgelaten, en je mag pas binnen na het eten :3)

Burlington schreef:
    [Ik weet dat het nu avondeten is (nog steeds zondag) en eehm... Je mag niet naar de leerlingenkamer van de Aigles, Mary en Catherine hebben er pixies losgelaten, en je mag pas binnen na het eten :3)

[Oki thanks...het is al een begin ^-^ ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Maitresse schreef:
    [Abo....Ik verwaarloos dit topic wat de laatste tijd :X Sowwy. Ik zal proberen beter te volgen. Ik verwaarloos eigenlijk Quizlet gewoon. Dus wil iemand nog eens zo vriendelijk zijn om een samenvatting te geven? Desnoods alleen van de personages waar je weet van hebt? Ik weet niet eens meer waar ik mijn personages achter heb gelaten :X]

[Brooke is bij Aminthe:Y).]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Thio Parker.
    Ik grijns licht en kik. Ik geef haar een vluchtige zoen en laat haar benen dan los. Ik glimlach.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Mary

Ik grinnik en druk mijn lippen op de zijne.
    Zacht druk ik mijn lichaam tegen dat van hem.
    "Mijn lieve Thimo," zucht ik.

[ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:53 ]

Thimo Parker.
    Ik sluit mijn ogen en leun wat naar achter. 'Mijn lieve Mary.' glimlach ik terug en druk nog een kus op haar lippen.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Mary

Ik giechel en verstrengel mijn vingers met de zijne en druk korte kusjes op zijn lippen.
    "Dus," een kusje, "jij komt straks," nog een kusje, "bij mij slapen?" Een iets langere kus.
    Ik kijk hem glimlachend aan.

Thimo
    Ik giechel zachtjess. 'Ja? Waarom ook niet?' Ik strijk met mijn vinger langs haar shirt en laat mijn hoofd tegen de hare hangen.