• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    [ feeling sad, ik antwoord als ik terug ben, mn vriend heeft me nodig. can't explain]


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Ryan
    Ik voelde dat ze stopte met snikken, maar toch bleef ik even zo zitten. Ze had me op dit moment nodig en waarschijnlijk wilde ze nog even zo blijven zitten, anders had ze me wel weggeduwd. Ik keek even naar de andere dame die er stond, maar duwde Alyson daarna een beetje van me af om in haar ogen te kijken. "Gaat het nu weer een beetje, of heb je me nog nodig als tissue?" Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alouette

    "Je bent echt ongelooflijk lief" zei ik waarna ik een kusje op zijn lippen druktte. "Ik heb bruine ogen, hazelnootbruin zeg maar, en jij hebt een soort van gouden ogen, echt mooi" zei ik waarna mijn vingers zijn haren weer beet namen.

    Ivar

    'Eh nee, ik ben bang dat ik het echt niet snap.' antwoord ik. Even denk ik na, 'Misschien weet ik het, maar ik weet het niet zeker.' Zeg ik wat onzeker na nog een tijdje te hebben nagedacht.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:27 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Zendé ~ Lucht

    Ik zit overeind in het gras en luister aandachtig naar het gesprek. Aimee doet een beetje vreemd. Als ze zich daarna weer achterover laat vallen doe ik dat ook.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fáilte

    Plots nam Celeste mijn hand beet en trok me mee naar achter het huis. Toen we achter het huis stonden, leek ze zo breekbaar. Een vragende blik verscheen op mijn blik. "Ik moet je wat vertellen," Mompelde ze. "Wat is er?" Vroeg ik zacht terwijl ik mijn hand op haar schouder legde.


    Take me to wonderland

    Alyson

    "Nee, maar heb je wel nodig als hoofdsteun" lachte ik, en legde mijn hoofd op zijn schouder. This guy, Made in Heaven.


    El Diablo.

    [Ben gaan eten, ik kom zo snel mogelijk terug, Jason, niet weg lopen ha ? ^^]

    Celeste
    "Wat is er?" Ik voelde hoe hij zijn hand op mijn schouder legde, maar ik draaide me om, waardoor zijn hand eraf viel. Het duurde een paar minuutjes, maar daarna keerde ik me weer naar hem om en ik drukte mijn lippen op die van Fáilte. Ze waren zacht en niet wat ik verwacht had. Mijn handen lagen op zijn wangen en even daarna trok ik me weer terug. "Ik vind jou leuk." Mijn stem was zo breekbaar als porselein dat net kapot is gevallen. Ik voelde me zo zwak nu, maar ik moest het van mijzelf aan Fáilte vertellen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ryan
    "Nee, maar heb je wel nodig als hoofdsteun" lachte ze, en legde haar hoofd op mijn schouder.
    "Ik vind het goed hoor," Ik leunde wat achteruit en liet haar nog op mijn schouder liggen. Ze lag nu tegen me aan en ik sloeg voorzichtig mijn arm om haar heen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    IK voelde hoe hij zijn arm om me heen sloeg, en een vlaag van bescherming kwam me tegemoet. Ik drukte me nog wat tegen hem aan, en keek voor me. Tenminste één iemand hier die ik vertrouw.


    El Diablo.

    Fáilte

    Ze draaide zich om waardoor mijn hand eraf viel. Wat heb ik nu gedaan? Dacht ik. Wanneer ze me weer aankeek drukte ze haar lippen op de mijn. Ik reageerde even niet door verbazing, maar ik beantwoorde uiteindelijk toch de kus. "Ik vind jou leuk." Een vrolijk gevoel stroomde door mijn lichaam, en ik kon het niet laten om te glimlachen. "Ik jou ook," bracht ik uit. Het klonk stom, maar ik had het tenminste ook gezegd.


    Take me to wonderland

    Celeste
    "Ik jou ook," bracht Fáilte uit en ik keek even verdrietig naar beneden. "Ik weet het, dat is het probleem juist," vertelde ik hem. Goed, nu moest hij me al helemaal raar vinden, way to go Celeste! Ik keek hem weer aan terwijl ik diep zuchtte. "Zag je me met Brandon flirten?" bracht ik toen uiteindelijk uit na een pijnlijke stilte. Er kwam een flits voorbij waarin ik Brandon zoende en ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan.

    Ryan
    "Gaat het nu een beetje?" vroeg ik haar, maar daarna keek ik even naar het meisje die er nog stond. "Het dagelijkse leven van een shopaholic meisje," Grinnikte ik. "Het komt wel weer goed, toch?" Begon ik te glimlachen naar Alyson.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    "Uhhuh" mompelde ik. En bleef op zijn schouder liggen. "En dit shopaholic meisje gaat zich omkleden" zeg ik, en ik sta op. Loop naar mijn 'kamer', en sluit de deur. Ik kleed me om, en doe een nieuwe outfit aan. Ik loop terug, en zeg:. "Kijkk deze schatjes aan mijn voeten, platauzool en hak" lach ik trots. En ga weer naast Ryan zitten. "Sorry, shopaholics kleden zich minstens drie keer per dag om" zeg ik, en leun weer op zijn schouder.


    El Diablo.