• Mijn metekindje (3) is gisteren grote zus geworden en omdat ze nu grote zus is, vond ze dat ze haar eigen teennagels kon lakken. Ik heb haar nagels dan uiteindelijk maar gelakt omdat ze er niet goed aan kon en het automatisch toch niet goed ging kunnen, maar ik had haar beloofd dat ze mijn nagels mocht lakken. Ze vond dat natuurlijk superleuk en dit is het resultaat.



    Het ziet er niet uit, maar ze heeft tenminste haar plezier gehad en ik vond het wel schattig om haar bezig te zien.

    Hebben jullie al eens iets door kleine kindjes laten doen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha ik vind het juist wel iets hebben ;d

    en ehm nee nog nooit gedaan.. Komt omdat ze er nooit naar vragen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aaah dat vind ik echt schattig. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ohgod neen!

    Hahaha, awh.
    Ik moest een keer een werkstukje voor tekenen maken thuis, en mn nichtje was er. Toen ik terugkwam van de wc, stond er opeens een eenhoorn op mn werkstuk ='D. Gelukkig was ik nog niet zo ver en kon ik opnieuw beginnen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dumbledore schreef:
    Aaah dat vind ik echt schattig. (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ze zijn niet nieuw, het zijn dezelfde nagels met een kleurtje.

    nice


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ze zijn niet nieuw, het zijn dezelfde nagels met een kleurtje.

    nice

    Net zoals 'nieuw haar' topics dus?

    Melancholia schreef:
    (...)
    Net zoals 'nieuw haar' topics dus?


    HAHAHAHA, die was goed ;D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Melancholia schreef:
    (...)
    Net zoals 'nieuw haar' topics dus?


    Yesh D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HighScore schreef:
    Hahaha, awh.
    Ik moest een keer een werkstukje voor tekenen maken thuis, en mn nichtje was er. Toen ik terugkwam van de wc, stond er opeens een eenhoorn op mn werkstuk ='D. Gelukkig was ik nog niet zo ver en kon ik opnieuw beginnen.


    Bij mij stonden er hartjes op. Lol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    Ze zijn niet nieuw, het zijn dezelfde nagels met een kleurtje.

    nice
    Dat weet ik ook wel, maar als ik geen marginale titel heb, klinkt er toch niemand op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Bij mij stonden er hartjes op. Lol.

    Hahaha


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Midna schreef:
    Haha ik vind het juist wel iets hebben ;d

    en ehm nee nog nooit gedaan.. Komt omdat ze er nooit naar vragen ;D
    Er hangt meer aan mn vingers dan aan mn nagels, maar het potje was bijna op, dus ik neem het haar niet kwalijk. Ik ben ze nu aant bijlakken ook al vind ik het kleurtje niet mooi, maar anders vindt ze het misschien erg als ik het afdoe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lachu toch,
    Mijn neefjes willen altijd me me stoeien en zij vechten gemeen. Als dat ze hun elebogen in je borst zetten etc. pijnlijk.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Haha, zo heb ik mijn neefje van 5 mijn haar laten doen. Duurde erg, erg lang voor ik alle klitten er weer uit geborsteld had D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the