• Mijn metekindje (3) is gisteren grote zus geworden en omdat ze nu grote zus is, vond ze dat ze haar eigen teennagels kon lakken. Ik heb haar nagels dan uiteindelijk maar gelakt omdat ze er niet goed aan kon en het automatisch toch niet goed ging kunnen, maar ik had haar beloofd dat ze mijn nagels mocht lakken. Ze vond dat natuurlijk superleuk en dit is het resultaat.



    Het ziet er niet uit, maar ze heeft tenminste haar plezier gehad en ik vond het wel schattig om haar bezig te zien.

    Hebben jullie al eens iets door kleine kindjes laten doen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn neefje en nichtje waren mijn stylist en kapper. Wat een ramp was dat. Gooood, ik heb nog nooit zo hard moeten lachen toen ik in de spiegel keek. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Melancholia schreef:
    Ohgod neen!
    Binnen een paar jaar hang je er ook aan. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Melancholia schreef:
    Ohgod neen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, da's schattig als ze dat absoluut niet kunnen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, gisteren nog.
    Toen heb ik een kleutertje van mama mijn jas laten dicht doen. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:15 ]

    BUT BUT BUT, I like the t-shirt very mutsj. Foo Fighters for life :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn zusje van drie met mijn moeders en mijn make-up, hahaha. Ze mag wel eens mijn haar kammen, maar verder laat ik het niet gaan. Wie weet wat het resultaat dan is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Mijn zusje van drie met mijn moeders en mijn make-up, hahaha. Ze mag wel eens mijn haar kammen, maar verder laat ik het niet gaan. Wie weet wat het resultaat dan is.
    Bij mij 'kleurt' ze mijn haar en 'schminkt' ze me. Dan heeft ze gewoon zo'n make-up borsteltje vast en doet ze alsof ze kapper enzo is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dumbledore schreef:
    Aaah dat vind ik echt schattig. (krul)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.