• Ik ben ondertussen een paar weken bezig met een verschrikkelijke opdracht voor beeldende vorming. Ik heb een hele hoop moeten friemelen met verschuivende stukjes papier, lijm die te snel vast plakt en stukjes die niet op de juiste plaats pasten, maar gelukkig ben ik nu bijna klaar en daar ben ik stiekem best wel blij mee, haha.

    Wie heeft er nog meer aan een onzinnige, saaie of gewoonweg stomme opdracht moeten werken voor welk vak dan ook?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Voor NLT moeten we een onderzoek doen met een van de onderwerpen van de Floriade. Bah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alles voor handvaardigheid en tekenen. Ik gooide alles altijd weg.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nou, die exact dezelfde opdracht, als jij .


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    wij zijn al sinds het beign van het jaar bezig met een opdracht voor beeldende vorming, en het gaat helemaal nergens over. we zijn ook pas op de helft.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Cellar schreef:
    Alles voor handvaardigheid en tekenen. Ik gooide alles altijd weg.


    26 - 02 - '16

    handvaardigheid. parfumflesjes van karton en steen maken:S een musea ontwerpen:S enz enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    We moeten elke week een presentatie of rollenspel maken en dat is heel erg saai, vervelend en dom werk, vooral omdat die rollenspellen echt over niets gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vage opdrachten bij een boekverslag maken, k heb niets tegen boekverslagen maken, maar c'mon maak ajb normale opdrachten, ipv opdrachten waar ik een uur naar staar en ze dan pas begrijp.
    Alle opdrachten bij beeldende vorming zijn altijd raar, omdat volwassenen die dat geven gwn fantasieloos zijn.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."