• Whoa.. die mensen hebben geluk gehad zeg.
    Ooit zo iets geks gezien?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    OMG, run for your life.

    nee, gelukkig niet.


    Firm believer of all that is magic

    Ja, een Smart twee auto voor ons ging over de kop en belandde toen weer op z'n vier wielen. Maar er was gelukkig niets ernstigs.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee...
    alhoewel. wij fietsten op het fietspad en achter ons kreeg iemand (aut)o) een klapband. Hij slipte en tegen de boom aan de linkerkant, wij fietsten aan de rechterkant dus moest die andere band geklapt zijn, was ik dood. (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG lucky birds


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Biologist schreef:
    Ja, een Smart twee auto voor ons ging over de kop en belandde toen weer op z'n vier wielen. Maar er was gelukkig niets ernstigs.


    over de kop en landen op vier wielen. Dat noem ik nog eens een goede chauffeur !


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Zialled schreef:
    OMG, run for your life.

    nee, gelukkig niet.


    comfort in c h a o s

    Thafuq, lol.
    Gelukkig letten die mensen goed op zeg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, wel iets geks meegemaakt. >>
    Een stomme chauffeur die denkt dat hij tijdens het rijden even een praatje kan maken met de kinderen achterin waardoor hij dus totaal niet oplet en tegen mij aanrijd. Idioot.

    Hebben die mensen het wel overleefd dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LOL, haha :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Faal. :')


    26 - 02 - '16

    Negligible schreef:
    Hebben die mensen het wel overleefd dan?


    Ik hoop het ..denk van wel


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Wow, zot. ö


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er is wel eens een auto midden in de nacht tegen een paal aan gereden en toen tegen een bosje. Ook hadden we vandaag angry birds in real life


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, maar ieman die ik kende wel. Hij is dood.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.