• die het leuk vind om op vrijdagavond een documentaire te kijken over kinderen die niet groeien. Die dus elke 4 jaar maar 1 jaar ouder worden.
    En het dan nog interesant vinden ook en die zelfs nog iets snapt van de medische dingen.
    Dat vraag me ik af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben eigenlijk niet zo'n type, National Geographic keek ik puur om The Dog Whisperer te zien, daar was ik echt een tijdje helemaal verslaafd aan, maar dat komt tegenwoordig volgens mij niet meer =(


    “Love is a contradiction.”

    Nee, ik ben wat dat betreft echt een oud wijf. Volgens mij doe ik helemaal niets wat 'normale' tieners wel doen. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Maar word je dan niet oneindig oud? :D


    Betwijfel het. Verander je iets in het menselijk lichaam dan zal dat in bijna alle gevallen een negatief gevolg hebben.

    En ik vind dat soort programmas wel leuk. Vind vooral astronomie cool, heb er ook een dik boek van :D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:19 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    @ Prim/Poseidon: Oh nice! Ik ben atm bezig met het legendarische Goelag Archipel van Solzjenitsyn :]. En ik neem mezelf voor Ivans Oorlog en Leven en Lot te lezen. Eastern front obsession much? :'D.
    @ Pusheen: Ja, herkenbaar :o. Ik keek dat altijd als kind en daardoor heb ik ook mijn Engels een beetje op een fatsoenlijk niveau gekregen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het niet gezien. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben 1 van de weinige 14 jarige die naar dat soort dingen kijkt :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoe heette dat programma? Want nu ben ik best nieuwsgierig..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Hoe heette dat programma? Want nu ben ik best nieuwsgierig..

    My 40 year old child
    Volgens mij
    Op TLC


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Chace schreef:
    Ik ben eigenlijk niet zo'n type, National Geographic keek ik puur om The Dog Whisperer te zien, daar was ik echt een tijdje helemaal verslaafd aan, maar dat komt tegenwoordig volgens mij niet meer =(

    Ooh dat kijk ik ook altijd C: En het komt nog steeds hoor, maar misschien wel oude afleveringen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Dat soort dingen zijn gewoon interessant om naar te kijken (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    nerveus schreef:
    Haha, ik denk het. Aangezien ik heel wat anders heb gekeken ;)


    Don't worry. Be happy.

    Dat is inderdaad interessant. Ik vind het ook leuk om daar naar te kijken. =)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.