• Een meisje hoort de stemmen van de doden omdat ze bij haar geboorte bijzondere, puntige oren heeft gekregen. Helaas kan ze maar delen van de gesprekken volgen, omdat haar ouders bij haar geboorte een gedeelte van haar oren hebben laten weghalen. Op een dag hoort ze een stem die haar zo aantrekt dat ze de betreffende geest oproept. De geest vraagt haar te helpen bij het oplossen van het mysterie van zijn dood. Dan worden ze verliefd.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Ik vind het opzich best origineel, dus ik zou het gewoon proberen (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Opzich heb ik wel vaker zulke verhaallijnen gezien, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat jij van deze story maakt. Als schrijfstijl mij aanspreekt, zou ik het wel gaan lezen! (:

    Zo'n concept is vaker uitgevoerd. Niet dat het erg is, maar mij spreekt 't niet heel erg aan :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, niet dat het een slecht idee is, k vind het hartstikke goed, maar k heb gwn ff geen zin om zoiets te lezen op het moment.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Kan wel leuk zijn, hangt er vanaf hoe je het uitwerkt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Misschien. Ik zal het in ieder geval lezen, want eerder ga ik niet oordelen. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nee. Ik vind de verhaalinleiding zo vaag (puntige oren -> geesten horen?) enneh, ik ben niet zo voor het geestengebeuren.


    Ex astris, sciencia

    Tragically schreef:
    Nee, sorry. Ik hou niet zo van die verhalen over geesten en zo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LordSarita schreef:
    (...)

    Zwangerschap met een geest?


    Geloof me, dat heb ik zien gebeuren in een verhaal. :')
    Of een verhaal met een zwangerschap, waarin een tweeling was van twee verschillende mannen. Het was overigens ook te zien welke baby van wie was en ze kon kieze welke van de twee ze wilde laten verwijderen om te overleven. Dit alles was zichtbaar in 3 weken. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    LordSarita schreef:
    (...)

    Zwangerschap met een geest?


    JA. Geesten sperma, lijkt voor te komen.:Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.