• Hallo Quizers :3,

    Ik wil een nieuw verhaal beginnen, waar ik nog geen titel voor heb. Het moet een creatieve, duistere en fatasie volle cover zijn. Ik kan plaatjes zoeken maar als het kan laat ik dat liever doen zodat ik uit veel verschillende covers kan kiezen :3 Wat er wel zoiezo op moet is een boek. Voor de rest mag je je fantasie de vrije loop laten gaan.
    Je naam wordt vermeld.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Yowic schreef:
    Ik wil wel wat proberen hoor, Noa. Maar ik ben sleeeecht. :X


    Graag, niet geschoten altijd mis :33


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Disposition schreef:
    (...)

    Moet je jezelf maar aanleren dan. :Y)
    Als je iets wilt, is het beste wat je kunt doen, zorgen dat je het zelf kunt regelen.


    Lol, je lijkt me moeder wel :']


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Darius schreef:
    (...)

    Lol, je lijkt me moeder wel :']


    Goed toch? Betekent alleen maar dat ik het beste met je voor heb. Want dat is hetzelfde wat je moeder ook heeft. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zal wel even kijken of ik iets kan proberen 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Disposition schreef:
    (...)

    Goed toch? Betekent alleen maar dat ik het beste met je voor heb. Want dat is hetzelfde wat je moeder ook heeft. :Y)


    Zoals ik het doe is het gewoon een winwin situatie. 'zij' doen iets waar ze lol aan hebben en ik krijg iets waar ik lol aan heb.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Remembrall schreef:
    Ik zal wel even kijken of ik iets kan proberen 8)


    Graag, alvast bedankt :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    I'll try. ><

    Alucard schreef:
    I'll try. ><


    Yay, dankje :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Darius schreef:
    (...)

    Graag, alvast bedankt :3
    Wat voor fantasy trouwens? Met elfjes of zo? Of met magie of weetikveelwat?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    (...)Wat voor fantasy trouwens? Met elfjes of zo? Of met magie of weetikveelwat?


    In de richting van Faunen en nimfen. :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Euh... tja. (: Niks van nimfen of faunen of wat het ook zijn, ik kon geen plaatjes vinden en heb maar 1-2-3 wat in elkaar geflanst. Eeeh dit is zo slecht.


    http://tinypic.com/view.php?pic=358nb0p&s=5


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb hier twee verschillende (na ja, eigenlijk hetzelfde, maar dan ander formaat):


    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 17:34 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wilde proberen, tot ik die van Remembrall zag ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hier zijn mijn random probeersels. ^^