• Hallo Quizers :3,

    Ik wil een nieuw verhaal beginnen, waar ik nog geen titel voor heb. Het moet een creatieve, duistere en fatasie volle cover zijn. Ik kan plaatjes zoeken maar als het kan laat ik dat liever doen zodat ik uit veel verschillende covers kan kiezen :3 Wat er wel zoiezo op moet is een boek. Voor de rest mag je je fantasie de vrije loop laten gaan.
    Je naam wordt vermeld.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dat is vrij weinig om op te bouwen, eigenlijk...


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Dat is vrij weinig om op te bouwen, eigenlijk...


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Anhysbys schreef:
    Dat is vrij weinig om op te bouwen, eigenlijk...


    comfort in c h a o s

    Anhysbys schreef:
    Dat is vrij weinig om op te bouwen, eigenlijk...


    There's power in the words you whisper.

    Aangezien ik alleen nog een basis idee heb, dacht ik dat ik de cover het verhaal wat kon laten beïnvloeden.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 16:33 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik kan hier denk ik niet echt een cover bij maken... ik heb toch wel een beetje meer informatie nodig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik kan hier denk ik niet echt een cover bij maken... ik heb toch wel een beetje meer informatie nodig.


    Iets met een donker bos, elfen (etc). Iets met fanatasie en een beetje duister.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    misschien een naam of zinnetje die erop moet?


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    misschien een naam of zinnetje die erop moet?


    Nee, dat hoeft niet. De titel zet ik er later zelf wel op. :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Waarom doe je het niet zelf? Uiteindelijk weet je zelf toch waar je verhaal over gaat en wat er het beste bij past.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Waarom doe je het niet zelf? Uiteindelijk weet je zelf toch waar je verhaal over gaat en wat er het beste bij past.


    Omdat ik zelf niet zo goed ben als de meeste hier op Q


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Darius schreef:
    (...)

    Omdat ik zelf niet zo goed ben als de meeste hier op Q


    Oefening baart kinderen kunst.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    Oefening baart kinderen kunst.


    Cx, misschien heb ik daar het geduld niet voor c;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik wil wel wat proberen hoor, Noa. Maar ik ben sleeeecht. :X


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Darius schreef:
    (...)

    Cx, misschien heb ik daar het geduld niet voor c;


    Moet je jezelf maar aanleren dan. :Y)
    Als je iets wilt, is het beste wat je kunt doen, zorgen dat je het zelf kunt regelen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.