Ik zal toegeven dat ik een twilightfan geweest ben, nu dus niet meer, omdat ik erachter ben gekomen hoe de film eigenlijk inspeelde op mij (en misschien ook wel op vele andere meisjes).
Ik was onzeker, droomde weg bij de knappe "vampier" en wenste dat alle jongens zo beschermend waren. Maar nu zie ik hoe fout dat eigenlijk is. Niemand gaat je beschermen, je moet zelf leren leven, niet afhankelijk willen worden van iemand.
Waarom vampieren en zombies verpest zijn:
Dracula was een echte vampierfilm. Door twilight is het beeld van een vampier veranderd. Een vampier is in veel meisjesogen nu aantrekkelijk. Toch zie ik liever het bloed langs de mond van de vampier druipen dan die domme glittergezichten aan te moeten zien.
Nu borduren andere filmmakers door op twilight en zo ontstaan er films waarin zombies opeens aantrekkelijk gemaakt worden. Dat gaat me echt te ver. Kent iemand The Walking Dead? Da's pas een goeie zombie serie waarin zombies eruit zien zoals het hoort: ENG!
Nu mijn vraag aan jullie:
Hoe kijken jullie hier tegenaan en hoe zien jullie vampieren en zombies het liefst: aantrekkelijk of eng?
You are beautiful, you are love.