Een week geleden waren 2 vriendinnen van me naar een jongen geweest die een jaartje jonger is dan my. Nu hadden mijn vriendinnen dus tegen die jongen gezegt dat ik op hem was en de dagen die daarop volgde keek die jongen (Maarten) me de hele tijd aan. De hele tijd zat hij te staren. Dan nog een beetje later zijn mijn vriendinnen nog af en toe naar Maarten geweest om dingen over me te vertellen en weer kreeg ik de hele tijd blikken van hem, maar ik staarde ook wel een beetje naar hem. Nu vandaag we hadden middagpauze en in m'n school zijn er 3 cafetaria's waar je kan eten en normaal zit Maarten met zijn vriendinnen in een andere cafetaria, maar nu kwam ie opeens onze cafetaria binnengelopen en ging een eindje verderop aan een tafel zitten. Ook hebben vandaag vrienden van Maarten hem naar me toe gesleept en natuurlijk raakte ik helemaal in paniek. Hij stond vlak naast me en ik wist helemaal niet wat ik moest zeggen, dus ben ik een beetje gevlucht. Nu vroeg ik me jullie mening af. Vind ie me leuk of niet?