• Heeeeeyyy peepz,

    De geweldige Sterre (Prim) kwam op het idee om een filmpje te maken over pesten. We laten onder andere mensen hun verhaal vertellen en laten mooie quotes in beeld verschijnen. Ook word er een stukje geacteerd in de film. Als je een bijdrage wilt leveren kan je hier je verhaal in opsturen of anders in pb. Suc6 en alvast bedankt! XXX-gielbeelen

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    What by Zeus' beard is going on????

    Twee topics?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:20 ]


    Your make-up is terrible

    No offence, maar denk je echt dat het gaat werken? Ik snap dat het een leuk initiatief is, maar uiteindelijk negeren de pesters het toch.. denk ik dan. :\ Maar als het filmpje af is wil het ik natuurlijk graag zien. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Leuke profiel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb die periode afgesloten. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk inderdaad niet dat het gaat werken, vooral omdat prim denkt dat het in het Engels moet omdat mensen over heel de wereld het snappen. En ik denk niet dat mensen in andere landen dit filmpje kijken, omdat er al veel van zijn, maar ik steun haar.

    Er zijn 2 topics zodat mensen hier een verhaal in op kunnen sturen (het wordt dan later door iemand vertaald) en in het andere topic vind je meer uitleg en kun je quotes plaatsen.

    XXX-gielbeelen

    Voiceless schreef:
    Ik heb die periode afgesloten. (:


    “All those fairytales are full of shit.”

    Iris moet hierbij helpen, want ze weet hoe erg pesten is.


    Firm believer of all that is magic

    Twee topics? Enneh, het gaat sowieso niet helpen, why'd you try?


    Ex astris, sciencia

    @Bronte
    zie mijn eerdere reactie hierover en anders kun je het vragen aan Prim.


    What by Zeus' beard is going on????

    Ja, maar twee topics over hetzelfde mag denk ik niet eens(?)


    Ex astris, sciencia

    Dat weet ik niet. Maar dit is het topic waar je je verhaal in kan sturen, in de andere kan je quotes en reacties op het idee plaatsen. XX


    What by Zeus' beard is going on????

    gielbeelen schreef:
    Dat weet ik niet. Maar dit is het topic waar je je verhaal in kan sturen, in de andere kan je quotes en reacties op het idee plaatsen. XX


    In eht andere topic word ookg evraagd om verhalen in te sturen, en er is daar er ook over gepraat.

    dus technisch gezien is het een dubbel topic


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ohh, dan moet je bij Prim zijn want zij heeft het idee bedacht, ik heb bedacht dat je hier je verhalen in kon sturen. Je kan het natuurlijk ook naar haar toe sturen maar dan moet het in pb. XXX-


    What by Zeus' beard is going on????