• Ik moet meer dan 200 woordjes leren voor Duits en dat allemaal voor morgen ik ken er nu denk ik 40 en ik heb zo'n spijt dat ik niet eerder begonnen ben!
    Waar hebben jullie op dit moment spijt van?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    te veel eten (; :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat ik mezelf constant voorneem om te schrijven en het vervolgens niet doe, dat al dagen lang. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Frigga schreef:
    Goed maar rustig door blijven gaan en als het niet gaat dan gaat het niet. Goed slapen en je niet te veel zorgen maken, een keertje niet goed leren is niet zo´n ramp toch?

    Ik hen spijt dat ik ooit ben gestopt met luisteren naar de oude bands van mijn ouders.

    Ik leer nooit goed, maar ik haal wel altijd hoge cijfers dus het zal wel goed komen ik leer gewoon door dat 12 uur 's nachts! Het moet maar!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Escritura schreef:
    Forcing myself to stay up late to talk to my fiancée boyfriend, resulting in an exhausted me.

    But hey, let's just do it again.


    elke woensdag heeft die repetitie tot 10 uur, is ie pas om half 11 thuis... blergh. achja. Downsider aan long distance, me dunkt.

    en het feit dat ik me nu realiseer dat ik een uur geleden bij de tandarts moest zijn maar het totaal vergeten ben...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik heb spijt dat ik ooit iets met mijn ex ben begonnen
    zak dat ie is

    van heel veel..
    Maar ik heb ergens ook spijt dat ik niet eerder ben begonnen met leren, want nu moet ik verplicht iedere dag één hoofdstuk leren, anders haal ik het niet om alles gehad te hebben voor dinsdag. En ik kan ook een dag twee hoofdstukken leren, maar het is nogal saai en veel dusja :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hustlers schreef:
    Ik moet meer dan 200 woordjes leren voor Duits en dat allemaal voor morgen ik ken er nu denk ik 40 en ik heb zo'n spijt dat ik niet eerder begonnen ben!
    Waar hebben jullie op dit moment spijt van?


    Leer het met wrts en je haalt minstens een 6


    Physics is awesome

    PR0MISE schreef:
    Ehhh... Nergens van, op dit moment :3

    Ugh, so much.
    Maar blijf stampen! En neem breaks, schijnt te helpen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dat ik niet eerder ben begonnen met engels taak.


    effort never betrays you

    Escritura schreef:
    Forcing myself to stay up late to talk to my fiancée boyfriend, resulting in an exhausted me.

    But hey, let's just do it again.


    Alis volat propriis.

    Ik heb spijt dat ik weer niet voor piano geoefend heb. En ik ga er spijt van krijgen als ik nu mijn bed niet in ga (niet dat ik kan slapen, but anyway, het gaat om het idee ^^)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb er spijt van dat ik vrijdag niet naar een feestje kan, allemaal mijn schuld. --'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    te veeel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat ik de vorige dagen niet langer heb geleerd voor mijn examen van recht morgen. Waardoor ik nu nog met een heel deel leerstof zit die ik moet studeren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker