Ik moet meer dan 200 woordjes leren voor Duits en dat allemaal voor morgen ik ken er nu denk ik 40 en ik heb zo'n spijt dat ik niet eerder begonnen ben!
Waar hebben jullie op dit moment spijt van?
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Dat ik achterloop op mijn eigen leerschema voor de toetsweek. Ik moet heel braaf biologie en aardrijkskunde leren, anders kom ik in de problemen.
Succes!
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.
Lilium schreef: Dat ik achterloop op mijn eigen leerschema voor de toetsweek. Ik moet heel braaf biologie en aardrijkskunde leren, anders kom ik in de problemen.
Succes!
Jij ook succes!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Goed maar rustig door blijven gaan en als het niet gaat dan gaat het niet. Goed slapen en je niet te veel zorgen maken, een keertje niet goed leren is niet zo´n ramp toch?
Ik hen spijt dat ik ooit ben gestopt met luisteren naar de oude bands van mijn ouders.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall