• Ik denk er al langere tijd over om een filmpje te maken tegen pesten.
    Ik word zelf al jarenlang gepest en ik ben het beu.
    Nu kan ik natuurlijk niet zorgen dat er niet meer gepest word, maar ik kan wel laten merken dat ik het er niet mee eens ben.
    En ik heb daarbij jullie hulp nodig.
    Ik zoek engelse quotes die met pesten te maken hebben.
    En ik zoek een paar mensen die hun verhaal willen vertellen in het Engels of het verhaal van iemand anders.
    Het wordt dan zeg maar een serie van een paar filmpjes met verschillende verhalen.
    Ik zoek ook mensen die een quote tegen pesten willen zeggen of iets tegen pesters en gepesten, allemaal in het Engels
    Je gezicht en naam hoeven niet duidelijk te zien/ te horen zijn.
    Ik heb geen idee of dit een goed idee is, maar ik wil op mijn eigen manier iets doen tegen pesten omdat ik heb gemerkt dat het niet helpt als je er gewoon tegen in gaat.
    Wie wil mij helpen?
    (als jullie een titel weten voor de serie filmpjes, zeg het)
    Je mag ook verhalen/quotes/filmpjes naar mijn mailadres sturen. Vraag er dan even om

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:11 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sabiduria schreef:
    (...)

    Welke bedoel je? Die van familie of die quote die ik zelf verzonnen had? Of dat van die uniek? (Ja ik heb veel onzin op m'n profiel staan ;])

    Die van uniek, ik vind hem erg mooi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De filmpjes zullen ongeveer gaan bestaan uit dit;
    2 a 3 verhalen van mensen
    Een mooie tekst
    En daar tussen quotes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Die van uniek, ik vind hem erg mooi


    Is goed, en je hoeft ook niet mijn naam ofzo er bij te zetten ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Zijn er nog mensen die willen helpen met verhalen of quotes of andere mooie dingen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil je wel helpen met een quote? Wat wil je dat ik doe (: ?


    To infinity and beyond •





    Deze filmpjes weet ik vanaf, ja je vroeg om qoutes..Ik wéet het. Maar die weet ik niet. Sorry !


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik wil wel een quote voor je zeggen in je filmpje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, ik weet ook nog wel een verhaal over mijzelf. Kun je daar iets mee?
    Moet je me even PB'en.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 16:06 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    @Alle mensen
    Ik ben nu vooral opzoek naar quotes en echt gebeurde verhalen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    @Alle mensen
    Ik ben nu vooral opzoek naar quotes en echt gebeurde verhalen


    Like I said; I've got a story C:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    @Winterwerp
    You can send it to me


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I've a story too


    26 - 02 - '16

    @HEAVYMETAL you can send it to me


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zal het vanavond doen, oke?


    26 - 02 - '16