• Ik ben opzoek naar leuke (originele) stories.
    Eigenlijk lees ik geen One Direction, Justin Bieber en Tokio Hotel verhalen.
    Ik hou wel van HP-fanfictions (geen drarry of zo) en misschien weet je nog andere leuke fanfictions, laat maar horen.
    Ook lees ik graag verhalen met onbekende personen. Verhalen die een beetje geheimzinnig zijn of fantasy vind ik het leukste.
    Ik ben benieuwd! (:


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    oh, ik lees trouwens zowel engels als nederlands, en liever ook geen twilight verhalen


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    ik zo zeggen neem een kijkje op mijn profiel ;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Natuurgebonden
    ~de titel zegt al veel, klik op de link voor uitgebreide samenvatting
    ~fantasy, onbekende personen, actie met een beetje romantiek
    ~vergevorderd, ik zal hem zeker uitschrijven


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    The Legend of Odin: Execution of the Elements.
    Kijk maar even, het heeft pas 6 hoofdstukken maar is GEWELDIG, en fantasy c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik heb wel wat Harry Potter op mijn profiel. Misschien dat je die leuk vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Twijfels

    Over een groepje jongeren op een school. Ze kijken elk anders naar het leven en zijn druk bezig met het zoeken naar henzelf, en komen daarbij in nogal gekke situaties terecht. Ik zou wel iemand die het leest kunnen gebruiken!
    :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16

    Ben er al mee bezig, maar momenteel is het nog niet geactiveerd.
    Klinkt dit je al interessant:

    Klikkie
    Morgen of vandaag, zal het eerste hoofstuk gepost worden ;)

    Ik heb een heleboel Harry Potter. The Eyes of a Snake [Slytherin], Humans, Werewolves & other Monsters, We are all prisoners. - Draco Malfoy & I'm from where the Magic is - Albus Potter. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Onbekende personen, geheimzinnig en ook wel een beetje fantasy (:



    Het moment dat ik voor het eerst licht zag, was voor mijn moeder het pijnlijkste moment in haar leven. Fysiek en mentaal. Niet alleen was de geboorte voor haar pijnlijker dan gemiddeld, ze moest me afstaan. Achterlaten in het bos. Diep in het bos, want ik mocht de weg niet meer terug vinden. Maar hoe kon ze? Een baby, waar ze negen maanden op gewacht had. Er was haar gezegd dat de laatste keer dat zoiets was voorgekomen, 100 jaar geleden was. Dat moest dan kloppen, volgens de legende. Eens per 100 jaar. Maar waarom ik? Waarom niet ieder ander kind? Ik weet trouwens niet beter, het enige wat ik me kan herinneren is dat vrij direct na ik voor het eerst licht zag, ik op iets kouds werd neergelegd. Sneeuw. Ik kon niet zachter neergelegd worden, de handen die me loslieten trilden. Het laatste wat ik hoorde waren twee paar voeten die wegliepen. Twee paar voeten die me achterlieten, een baby, moederziel alleen, in de koude sneeuw, diep in het bos.

    Not my Body.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kijk maar op m'n profiell. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    I hope you like it ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)