• Dus mijn vraag naar jullie toe is.
    Ik heb een verhaal genaamd Leef voor me ~ one direction
    Kort samengevat:
    Demetria Avalon Smith lijdt aan een chronische pancreasontsteking ook wel pancreatitis genoemd. Ze zal sterven als er niet snel een oplossing komt. Als ze geluk heeft leeft ze nog een maand, anders sterft ze vroeger tenzij natuurlijk dat er een pancreas geschikt voor haar beschikbaar is, wat onwaarschijnlijk is.

    Harry Edward Styles, zit in een wereld beroemde band, One Direction. Zijn leven lijkt perfect, tot de dag dat zijn broer om het leven komt in een auto-ongeval. Hij is zo verdrietig dat hij met de band wil stoppen en hij beweert dat niemand hem begrijpt. Zeker wanneer zijn ouders hem vertellen, dat ze de organen van zijn broer hebben weg gegeven. Hij kan niet leven met de gedachten dat zijn broer in iemand anders verder leeft.

    En hier heb je de link: klik

    Maar ik had dus jullie mening nodig zoals de tittel aangeeft en daarom moeten jullie de volgende polls even invullen.
    Hoe zouden jullie als fan reageren, wanneer iemand van One Direction verteld dat hij de band wilt verlaten?
    Hoe zou volgens jullie Harry reageren (stel je voor dat hij een broer heeft) dat zijn broer overlijdt?
    Hoe zou de rest van One Direction reageren, moest Harry vertellen dat hij de band verlaat?
    En er komen misschien nog polls! Als jullie nog goede opmerkingen hebben? Ga je gang!

    Eyes schreef:
    Ik ga het wel lezen, ik geef het een kans. Ik hou van 1D verhalen mits ze een goeie verhaallijn hebben en dat heeft die van jou dus misschien heb je straks een nieuwe abo

    dank je! Dat zou geweldig zijn.

    Philyra schreef:
    Ik lees geen 1D, sorry.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel