• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Ik lach geamuseerd wanneer ze mij naar de leerlingenkamer sleurt. Eenmaal daar loop ik naar mijn kamer. Daar, net naast mijn bed staat hij mooit opgepoetst. Ik neem hem voorzichtig beet, en hang hem om me heen. Meteen daarna loop ik mijn kamer weer uit.


    Take me to wonderland

    Jade
    Ik was voor de eerste keer echt rustig. Misscien omdat ik zijn hartkloppingen hoorde. Ik wist het niet, maar het hielp, want ik mompelde een beetje slaperig tegen Liam, "Liam, stiekem ben jij de liefste jongen tussen al die rotjongens die mi-" Ik wilde 'mijn' zeggen maar herstelde me snel. "andere meisjes hart braken."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    Ik begin te glimlachen als Fáilte terugkomt met zijn terug. 'En nu, als echte avonturiers opzoek naar de keuken,' lach ik, 'er is alleen één probleem. Ik heb absoluut geen richtingsgevoel'.

    Liam
    Ik glimlach als ik hoor wat Jade zegt, 'zie je wel dat ik lief kan zijn,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 23:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'er is alleen één probleem. Ik heb absoluut geen richtingsgevoel'. "Welcome to my life," lachte ik. Dit keer was het mijn beurt om haar hand vast te nemen, en liep een random richting uit.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Welcome to my life," lacht Fáilte en hij pakt mijn hand en trek me een willekeurige kant op. Als we een tijdje rondgedwaald hebben blijf ik staan, 'Serieus, ze moeten hier van die plattegronden maken die ze ook in winkelcentra hebben. Met van: uw bevindt zich hier.' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik sta plotseling op om allebei mijn benen aan een kant te doen en ik kruip helemaal op in Liams schoot. "Ja dat kan je..." Fluister ik nog net voordat de ritmische kloppen van zijn hart me in slaap doen vallen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    'Serieus, ze moeten hier van die plattegronden maken die ze ook in winkelcentra hebben. Met van: uw bevindt zich hier.' Lachte ze. "Zo slim zijn ze hier nog niet," grinnikte ik. "Maar dan heb ik tenminste wel een reden om te laat in de les te komen,"


    Take me to wonderland

    Liam
    Ik glimlach even als Jade inslaapt valt. Voorzichtig til ik haar op en breng haar naar de leerlingenkamer. Ik loop naar de meisjeskant en als ik haar deur zie doe ik die open en leg Jade in haar bed. Ook kan ik het niet laten om haar helemaal in te stoppen.

    Cassie
    'Zo slim zijn ze hier nog niet. Maar dan heb ik tenminste wel een reden om te laat in de les te komen'. Ik begin weer te lachen. 'Dat is waar, maar het is niet zo handig als je op zoek bent naar de wc,'

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 0:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'Dat is waar, maar het is niet zo handig als je op zoek bent naar de wc,'
    "Damn, had ik nog niet aan gedacht," zei ik dramatisch. "hoe ga ik deze wrede wereld dan ooit overleven?"


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Damn, had ik nog niet aan gedacht. Hoe ga ik deze wrede wereld dan ooit overleven?" zegt Fáilte dramatisch. 'Als jongen heb je het nog makkelijk. Jullie kunnen nog desnoods in een plantenbak plassen ofso,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik voel hoe Liam me draagt maar ik kan niet praten. Mijn handen hadden stevig zijn shirt vastgepakt alsof ik bang was hem kwijt te raken. Ik voel hoe hij me in bed legt en dan ben ik eigenlijk al helemaal vertrokken naar dromenland, het is alleen een slechte droom. Iets dat ik al tijden heb. "Liam..." Mijn gemompel is zo zacht dat het nauwelijks verstaanbaar is en ik woel heftig in mijn slaap.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    'Als jongen heb je het nog makkelijk. Jullie kunnen nog desnoods in een plantenbak plassen ofso,' Ik keek haar met grote ogen aan. "Als jij een jongen was, ik zou alle plantenbakken hier gaan vermijden, denk ik," lachte ik.


    Take me to wonderland

    Mary en Catherine hebben een prank uitgehaald in de leerlingenkamer van de Aigles. Ze hebben het over een monster, dus iedereen MOET naar buiten (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nieuw topic

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 8:19 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Zelfde dag, oh, en had ik al gereageerd op Daniël?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt