• Part Two

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:54 ]


    Your make-up is terrible

    Heel erg mooi lieverd


    Life is hard and then we die

    -zucht zachtjes- ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw... Ik ken je niet persoonlijk, maar het lijkt me dat je het erg moeilijk hebt gehad. Heb je ooit een eetstoornis gehad of gaat dit puur om angst..? Ik herken er namelijk veel in van wat een vriendin ooit heeft gehad.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Wauw... Ik ken je niet persoonlijk, maar het lijkt me dat je het erg moeilijk hebt gehad. Heb je ooit een eetstoornis gehad of gaat dit puur om angst..? Ik herken er namelijk veel in van wat een vriendin ooit heeft gehad.
    Lees part one ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Lees part one ;)


    Done that... Jezus meisje... Ik heb hier geen woorden voor, ik schrijf momenteel zelf ook aan een waargebeurd verhaal en ik snap deels wat je meemaakt. Voor iedereen is zo'n ervaring anders, nooit is het fijn... Als je ooit wil praten, mag je me altijd een PB'tje sturen. En ik durf te wedden dat je vriendje nog steeds zielsveel van je houdt ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Done that... Jezus meisje... Ik heb hier geen woorden voor, ik schrijf momenteel zelf ook aan een waargebeurd verhaal en ik snap deels wat je meemaakt. Voor iedereen is zo'n ervaring anders, nooit is het fijn... Als je ooit wil praten, mag je me altijd een PB'tje sturen. En ik durf te wedden dat je vriendje nog steeds zielsveel van je houdt ;)

    Dat zal door zoiets niet minder worden, alles behalve!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Dat zal door zoiets niet minder worden, alles behalve!
    Indeed.


    Life is hard and then we die

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Dat zal door zoiets niet minder worden, alles behalve!


    Juustem! Helemaal gelijk, door nare gebeurtenissen groei je vaak alleen maar dichter naar elkaar toe.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dus dit was jou overkomen ? D:
    Ahwww D:!!
    Hoop dat alles goed komt ;D
    En je hebt het mooi geschreven


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Dus dit was jou overkomen ? D:
    Ahwww D:!!
    Hoop dat alles goed komt ;D
    En je hebt het mooi geschreven


    Ja... En het komt wel goed, dit hielp me echt met alles verwerken. Ik heb het een tijd lang genegeerd, gedaan of het niet gebeurd was maar dat hielp echt niet. Nu voel ik me een stuk beter.
    En dankjewel, ik heb er mijn best op gedaan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja... En het komt wel goed, dit hielp me echt met alles verwerken. Ik heb het een tijd lang genegeerd, gedaan of het niet gebeurd was maar dat hielp echt niet. Nu voel ik me een stuk beter.
    En dankjewel, ik heb er mijn best op gedaan.

    Ik ben blij dat het je geholpen heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Juustem! Helemaal gelijk, door nare gebeurtenissen groei je vaak alleen maar dichter naar elkaar toe.


    En dat is gelukkig ook precies wat er gebeurd is. (: Maar op zo'n moment raak je in paniek en gestresst omdat je het gewoon niet weet en toch al in een negatieve sleur zit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    En dat is gelukkig ook precies wat er gebeurd is. :) Maar op zo'n moment raak je in paniek en gestresst omdat je het gewoon niet weet en toch al in een negatieve sleur zit.

    We zijn inderdaad dichter na elkaar gegroeid, wat alleen maar fijn is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah Nikki. Dat jij nog alleen met de trein durft? Ik zou echt facking bang zijn en al.

    -respect


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Ah Nikki. Dat jij nog alleen met de trein durft? Ik zou echt facking bang zijn en al.

    -respect


    Het is ook best eng elke keer, maar ik doe echt mijn best.


    Your make-up is terrible