• Ik kwam net deze foto tegen op facebook, en vind het echt een prachtige foto, het laat echt zien dat liefde tussen twee bejaarden ook mooi kan zijn, vind ik toch. (:
    Dus ik dacht: laat ik dit even met quizlet delen!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:03 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nja, het zou even mooi zijn met kleren aan. Want op het is eigenlijk best onsmakelijk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Discord schreef:
    (...)

    dat heeft tenminste nog nut: evolutie. Getting the stupid genes out of the gene pool :Y)


    Ja, Alwin, nuttige reactie weer hoor. Stiekem heb je me gewoon gemist.(joehoe)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Chirest schreef:
    Hoe vies het er ook mag uit zien, is het mooi ja. Dat vind ik gewoon echte, pure liefde. (:


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik vind het niet vies. Ik vind het mooi en lief. Het laat echte liefde zien die voor altijd gemaakt is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fayan schreef:
    Nee, ik vind het niet lief. Ik zie twee gerimpelde oude mensen en ik zie er ook geen liefde in, want weet jij veel; wie weet hebben ze pas een paar maanden met elkaar iets, of nog niet eens, of zijn ze gewoon kennissen of vrienden en gevraagd voor een shoot zoals bij jongere mensen ook gebeurd.
    En mocht het niet zo zijn dat ze écht al eeuwen samen zijn, dan hoef ik het alsnog niet zo te zien, dank u beleefd :'D


    Het gaat ook niet om de personen zelf in de foto, maar om het geheel. Volgens mij was het ook de bedoeling van de fotograaf om aan de mensen te laten zien dat liefde tussen twee oude, berimpelde mensen ook heel mooi kan zijn, en dat het niet altijd van die modellen met 'het perfecte lichaam' en gespierde kerels moeten zijn.
    Het gaat hier tenslotte om het gebaar.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    En trouwens, voor mensen die het vies vinden.. Zo worden jullie anders ook later hoor :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    En trouwens, voor mensen die het vies vinden.. Zo worden jullie anders ook later hoor :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Scandal schreef:
    Nja, het zou even mooi zijn met kleren aan. Want op het is eigenlijk best onsmakelijk.


    Ja, ik vond het ook eerst best onsmakelijk, maar het gaat om het gebaar. ^^
    En ik denk niet dat deze foto met kleren mijn aandacht had getrokken


    Happiness can be found, even in the darkest of times.