• Ik kwam net deze foto tegen op facebook, en vind het echt een prachtige foto, het laat echt zien dat liefde tussen twee bejaarden ook mooi kan zijn, vind ik toch. (:
    Dus ik dacht: laat ik dit even met quizlet delen!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:03 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Eyes schreef:
    Ik vind het heel mooi dat je op die leeftijd nog zo van elkaar houd, dan heb je echt je ware liefde gevonden


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Lol ik zie er geen liefde in hoor. Enkel 2 naakte oude mensen die tegen elkaar aan staan.


    -

    lol, voor iedereen die dit vies vindt.. Dit is nog altijd beter dan twee 11-jarigen die hun tong in elkaars mond steken en er vervolgens bijna in stikken.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Eyes schreef:
    Ik vind het heel mooi dat je op die leeftijd nog zo van elkaar houd, dan heb je echt je ware liefde gevonden


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    HoranNiall schreef:
    ...
    Ja, maar naakt moet ik ze écht niet zien!


    comfort in c h a o s

    Chirest schreef:
    Hoe vies het er ook mag uit zien, is het mooi ja. Dat vind ik gewoon echte, pure liefde. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Chirest schreef:
    Hoe vies het er ook mag uit zien, is het mooi ja. Dat vind ik gewoon echte, pure liefde. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Genius schreef:
    Lol ik zie er geen liefde in hoor. Enkel 2 naakte oude mensen die tegen elkaar aan staan.


    i put the fun in funeral

    HoranNiall schreef:
    ...
    Ja, maar naakt moet ik ze écht niet zien!


    26 - 02 - '16

    Nee, ik vind het niet lief. Ik zie twee gerimpelde oude mensen en ik zie er ook geen liefde in, want weet jij veel; wie weet hebben ze pas een paar maanden met elkaar iets, of nog niet eens, of zijn ze gewoon kennissen of vrienden en gevraagd voor een shoot zoals bij jongere mensen ook gebeurd.
    En mocht het niet zo zijn dat ze écht al eeuwen samen zijn, dan hoef ik het alsnog niet zo te zien, dank u beleefd :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Frigga schreef:
    Ik vind dit helemaal niet vies, in tegendeel zelfs. Ik vind het juist mooi. En lief, veel liever dan al die zogenaamde lieve plaatjes met jonge dieren ofzo.
    Dit is ware liefde.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chirest schreef:
    Hoe vies het er ook mag uit zien, is het mooi ja. Dat vind ik gewoon echte, pure liefde. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rivendell schreef:
    lol, voor iedereen die dit vies vindt.. Dit is nog altijd beter dan twee 11-jarigen die hun tong in elkaars mond steken en er vervolgens bijna in stikken.


    dat heeft tenminste nog nut: evolutie. Getting the stupid genes out of the gene pool :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, ik vind het er niet heel smakelijk uitzien. Maar ik denk dat dat ook vrij logisch is, aangezien het normaal is dat ik mij meer aangetrokken voel tot jongere mensen dan tot oude mensen. Uiteindelijk draait het toch om evolutie, en dat zit in ons geprogrammeerd. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar het is 'gezond' (met gezond bedoel ik dat het voor de evolutie normaal is, dus no offence) voor mij om me niet aangetrokken te voelen hiertoe. Aangezien je je (meestal) aangetrokken voelt tot mensen waarmee het gezond is te reproduceren. Waardoor je de meest gezonde nabestaanden krijgt. En het feit spreekt dat je met oude mensen geen kinderen meer kunt krijgen :').

    * En mensen, je niet aangesproken voelen, echt geen offence, ik spreek gewoon vanuit de evolutie. Ik zeg dit niet om vervelende discussies te starten.

    Maar goed, lief? Jazeker. Echt ik vind het ook zo practig om gewoon mijn opa en oma bij elkaar te zien, die nog steeds van elkaar houden. Een arm om elkaar heen slaan. En waarvan je gewoon in de ogen nog steeds het 'houden van' ziet als ze naar elkaar kijken.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:57 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Chirest schreef:
    Hoe vies het er ook mag uit zien, is het mooi ja. Dat vind ik gewoon echte, pure liefde. (:


    Tell me about it, stud.