Nee, ik vind het er niet heel smakelijk uitzien. Maar ik denk dat dat ook vrij logisch is, aangezien het normaal is dat ik mij meer aangetrokken voel tot jongere mensen dan tot oude mensen. Uiteindelijk draait het toch om evolutie, en dat zit in ons geprogrammeerd. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar het is 'gezond' (met gezond bedoel ik dat het voor de evolutie normaal is, dus no offence) voor mij om me niet aangetrokken te voelen hiertoe. Aangezien je je (meestal) aangetrokken voelt tot mensen waarmee het gezond is te reproduceren. Waardoor je de meest gezonde nabestaanden krijgt. En het feit spreekt dat je met oude mensen geen kinderen meer kunt krijgen :').
* En mensen, je niet aangesproken voelen, echt geen offence, ik spreek gewoon vanuit de evolutie. Ik zeg dit niet om vervelende discussies te starten.
Maar goed, lief? Jazeker. Echt ik vind het ook zo practig om gewoon mijn opa en oma bij elkaar te zien, die nog steeds van elkaar houden. Een arm om elkaar heen slaan. En waarvan je gewoon in de ogen nog steeds het 'houden van' ziet als ze naar elkaar kijken.
[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:57 ]
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.