• Drie weken geleden heb ik een jongen ontmoet. Hij woont in een internaat en ik werd goeie vrienden met hem.
    Alleen het grote probleem nu is dat mijn broer kut aan het doen is.
    Onze band is soweizo aan het bekoelen.
    Zo was ik gisteren na die jongen geweest en nu ben ik volgens mijn broer een 'Internaathoer'

    Krach schreef:
    Je afvragen hoe goede vrienden je kunt worden binnen drie weken.


    Laat ik het zo zeggen, ik was goed bevriend, met ongeveer drie mensen, binnen een periode van vier dagen.
    Dus ja, het kan.

    OT: Geen idee. Hem uitschelden voor ik weet niet wat? :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Broers zullen altijd pesten en uitschelden. Punt. Maak je er niet druk om.


    Get outta my head!

    Je kunt iemand die je net 3 weken kent geen "goeie vriend" noemen, hun. En je toch al een "relatie" met "de liefde van je leven"? -__-


    ars moriendi

    De goede band met jouw broer is er precies wel heel erg snel vandoor. (cat)
    In elk geval moet je je niets aantrekken van de reactie van je broer, hij heeft nogal weinig met jouw liefdesleven te maken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Geef gewoon niets om je broer wat hij ervan zegt, als jullie een relatie krijgen zal hij het wel accepteren.

    Mijn zus en ik maken ook vaak ruzie, maar internaathoer gaat echt te ver sorry.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Lemmiwinks schreef:
    Als je echt een goede band had met je broer had hij je niet een internaathoer genoemdt, omdat je verliefd bent.

    Maar ik zou zeggen niks van hem aantrekken, want jij bent verliefd op hem en hij moet zich er dus niet mee bemoeien.


    Love don´t break me.

    Jongens, dit bericht is van januari en dat meisje is al lang geband..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom worden deze onzinnige topics nu weer omhoog geschop


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.