• Ja, dat filmpje, inclusief het eerste liedje deden eigenlijk wel iets met me. Ik moet zeggen dat ik het een prachtige jongen vind en helaas kun je duidelijk zien in het filmpje dat 'ie zijn plek maar niet kan vinden, vooral in het begin zie je 'm heel moe en eigenlijk een beetje verdrietig kijken. En de muziek, de tekst 'say I am wonderful' pas het helemaal bij.
    Meh, het doet gewoon echt iets met me :'D

    Deed dit filmpje ook iets met jullie, of welk filmpje doet wel iets met jullie?

    Overigens vind ik het een best goede transformatie voor iemand van zijn leeftijd, alleen werkt zijn kaaklijn niet mee en is zijn glimlach en houding in de bovenrug vrij mannelijk. :3


    Let it come and let it be

    De transformatie is inderdaad redelijk goed gelukt. Je kunt nog wel zien dat het een jongen is van dichtbij, maar als je hem van veraf zou zien zou je dat niet zeggen.
    Best eng eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    De transformatie is inderdaad redelijk goed gelukt. Je kunt nog wel zien dat het een jongen is van dichtbij, maar als je hem van veraf zou zien zou je dat niet zeggen.
    Best eng eigenlijk.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind dat het best goed gelukt is. Als je het niet wist, zou je misschien niet eens opmerken dat het een jongen was, je zou hooguit vinden dat hij een wat mannelijke bouw had. Ik vind het wel zielig hoe hij kijkt, zelfs op het eind als meisje ziet hij er nog niet gelukkig uit, misschien omdat hij zo nog niet geaccepteerd wordt, arme jongen..


    “Love is a contradiction.”

    ILOVENIKKI schreef:
    De transformatie is inderdaad redelijk goed gelukt. Je kunt nog wel zien dat het een jongen is van dichtbij, maar als je hem van veraf zou zien zou je dat niet zeggen.
    Best eng eigenlijk.


    comfort in c h a o s

    Die pruik lijkt zo vreselijk nep, maar verder vind ik het echt veel op een meisje lijken!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Respect


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ladylit schreef:
    Ik vind dat het best goed gelukt is. Als je het niet wist, zou je misschien niet eens opmerken dat het een jongen was, je zou hooguit vinden dat hij een wat mannelijke bouw had. Ik vind het wel zielig hoe hij kijkt, zelfs op het eind als meisje ziet hij er nog niet gelukkig uit, misschien omdat hij zo nog niet geaccepteerd wordt, arme jongen..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Makes me sad D: Want hij oogt niet gelukkig. 'k Vind dat 'ie wel vrouwelijke trekjes heeft, een zacht gezicht (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Best erg hoe hij/zij mooier is dan veel meisjes en dat hij veel beter met make-up kan omgaan dan ik. :3 Ik heb echt respect dat hij dit durft en het ook gewoon doet, omdat ik zeker weet dat er genoeg mensen zoals hij zijn, maar die zoiets niet zouden doen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hij is best knap, als jongen en als meisje o.o


    i put the fun in funeral

    Rivendell schreef:
    Best erg hoe hij/zij mooier is dan veel meisjes en dat hij veel beter met make-up kan omgaan dan ik. :3 Ik heb echt respect dat hij dit durft en het ook gewoon doet, omdat ik zeker weet dat er genoeg mensen zoals hij zijn, maar die zoiets niet zouden doen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hoe kun je hem op YouTube vinden? :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Hoe kun je hem op YouTube vinden? :'D

    Boy to girl full body transformation.


    Let it come and let it be

    Kan iemand de link naar het filmpje plaatsen? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Statler schreef:
    Makes me sad D: Want hij oogt niet gelukkig. 'k Vind dat 'ie wel vrouwelijke trekjes heeft, een zacht gezicht (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.