• Naam: Yori

    Leeftijd: 19

    Woonplaats: Apeldoorn

    Kort iets over mezelf: All you need to know is on my profile ^^

    Stand alones: heb ik niet
    Fanfictions: New Blood en The Next Generation.
    Lopend verhaal: Het verhaal waar ik nu het meest mee bezig ben is het tweede deel van New Blood (die titel slaat eigenlijk nergens op maar ik kon niks anders bedenken at the moment XD als ik het uit zou moeten leggen zou het meest logische zijn dat er 'nieuw bloed' op Hogwarts komt) Het eerste ging vooral over Raven & Fred die in het tweede deel zijn getrouwd en vier kinderen hebben. Het verhaal is begonnen met het vertrek van hun oudste zoon Lemuel naar Hogwarts waar we (Wyrdfell en ik) het meest over schrijven. Inmiddels zijn we bij hoofdstuk 40 en gaat het nu vooral over Vicktor en Darren. Curious? Just read it ^^ anders ga ik teveel spoileren.

    Een ander verhaal dat ik heb lopen gaat wat minder, ik heb daar maar 2 abo's... Wat me niet echt motiveert om ermee verder te gaan. Het is basicly een love story tussen Sakatii en Frewyn die elkaar totaal niet mogen mij uitgekozen zijn door de portretten om met elkaar te trouwen. Ik twijfel of ik ermee doorga omdat het voor mijn gevoel teveel gaat lijken op Tristan & Isolde en Romeo & Juliet...

    Verder ben ik co-auteur van Children of the elves, waar ik meer beta-lees dan echt met ideeën kom, en werk ik samen met Wyrdfell aan een hunger games story.


    Il est toujours l'heure de ne rien faire