• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [gehehhe]
    LIlly
    Toen ik klaar was pakte ik in en sprong uit de boom. Ik voelde een steek door mijn enkel gan. 'verdomme' ik negeerde het en liep verder. NOg een kwartier en dan was ik in de richting bij school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Als ik beneden kom zie ik Donna aan de keukentafel zitten. Ze ziet eruit als een zombie, wit en grote kringen onder haar ogen. Ze trilt als een rietje. Ik aai even met mijn hand door haar haar. Ze schrikt zo erg dat ze haar thee omgooit.
    "Sorry." zeg ze zachtjes.
    "Geeft niet." ik pak een doekje en begin het warme vocht op te ruimen.
    "Gaan we naar school?" vraagt ze.
    "Heb je daar dan zin in?"
    Ze knikt.
    "Afleiding, vanmiddag ga ik naar Pablo. Het zou een zware operatie worden van 10 à 14 uur. Dus dan zijn ze wel klaar."
    Ik zie de tranen in haar ogen en omhels haar.
    "Pablo is sterk, een overlever. Hij red dit, meisje."
    Donna laat me los.
    "Laten we gaan." en ze pakt mijn auto sleutels.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [dat is zielig voor pablo maar wat was er btw met hem toen ze in het ziekenhuis voor char waren en hij wist neit meer wie lilly was]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    'Quince! Wakker worden!' Mijn moeder staat vrolijk naast mijn bed. 'Pak je spullen maar in, we gaan verhuizen!' Mijn ogen worden groot. 'Waar gaan we heen?' vraag ik enthousiast. 'We gaan emigreren' zegt mijn moeder vrolijk. 'Maar... Maar.. Is dat niet verschrikkelijk duur?' vraag ik. 'Ja, maar we hebben het geld'. 'Hoe komt dat?'. 'Er is een heel ver familielid overleden, waar we eigenlijk niets mee hebben. Niemand van die kant leefde nog, dus waren wij de eersten die het recht op het geld hadden' Ik merk dat mijn moeder het zelf nog niet kan geloven. 'Hoeveel geld was het?' vraag ik. 'Vier miljoen' roept ze vrolijk uit. 'Ga weg, dat meen je niet!' Ik begin keihard te lachen. 'Pak je spullen maar in' herhaalt mijn moeder vrolijk. Ik begin als een malle mijn spullen in te pakken, mijn moeder verdwijnt uit mijn slaapkamer. Dit is toch niet te geloven? Ineens dacht ik aan gister, aan Heidi. Ik besloot haar te sms'en. 'Het spijt me dat ik gisteren zo kwaad werd, ik ga nu verhuizen en je zal nooit meer last van mij hebben. Veel plezier in je verdere leven. Mvg. Quince' Na ongeveer mijn laatste koffer van de trap gesleept te hebben, wordt alles in de auto gezet en ga ik verder met mijn moeder richting Engeland. Om helemaal opnieuw te beginnen met alles.

    [Hierbij doet Quincy niet meer mee]

    Heidi
    Ik kom slaperig mijn bed uit. Ik kleed me aan en doe mijn make-up. Bijna vergeet ik mijn bril. Ineens hoor ik mijn mobiel af gaan. 'Het spijt me dat ik gisteren zo kwaad werd, ik ga nu verhuizen en je zal nooit meer last van mij hebben. Veel plezier in je verdere leven. Mvg. Quince' Een rilling loopt over mijn rug als ik het lees. Quince. Quince.. Ik denk weer aan gister en bijt op mijn lip. Gisteren was verschrikkelijk. Na een tijdje op het bed te hebben gezeten, zie ik op mijn mobiel dat school bijna weer begint. Paniekerig stop ik mijn boeken in mijn schooltas en ren de trap af naar beneden. Daar prop ik een broodje in mijn mond. Op de tafel ligt een briefje. Lieve Heidi, je bent deze week waarschijnlijk weer alleen. Je vader en ik moeten naar Japan voor zaken. Het spijt ons, in het kastje onder de tv ligt wat geld. Koop maar iets leuks voor jezelf. Ik verfrommel het briefje en smijt het in de hoek van mijn kamer. Ze zijn er al weer niet voor mij! Woedend pak ik mijn fiets en vertrek richting school.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:14 ]


    26 - 02 - '16

    Isabelle

    "Lills!" Ik zie Lilly een eind voor me lopen, ik springt op haar af en ga naast haar lopen. "Ik ben wee helemaal beter, nou helemaal, het gaat." Zeg ik glimlachend. "Wat doe jij nou hier?" Ik probeer haar pas bij te houden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Hij weet wel wie lilly is ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ben er even uit geweest, sorry daarvoor. Kan ik inspringen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LIlly
    Ik schrik me rot waneer Isa op me afspringt en naast me komt lopen. 'ik ben weer helemaal beter, nou helemaal het gaat' zeg ze glimlachend en ik kijk lachend terug. 'wat doe jij nou hier' ze probeerd me bij te houden. IK liep al zachter door mijn voet maar besluit nog wat zachter te lopen. 'Ik loop meestal even door het bos en ontbijt dan hierergens voor ik naar school ga, om na te denken' zeg ik zacht en omhels haar even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aha maar hij was dat dan vergeten ofzo, ik snap dat ff niet. ik zoek anders het wel evaen op]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja je kunt gewoon inspringen. Kyle is in iedergeval nog my Irial toch?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Eh, dat dacht ik ook maar ik heb er geen idee meer van hoe ver ze nou precies al waren dus misschien spoelen we best door? Mag ik trouwens een korte samenvatting? :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    "Nadenken waarover?" Vraag ik terwijl Lilly me weer loslaat en weer door loopt, ik steek mijn arm door hare. "Ik denk eigelijk nooit echt na, maar dat heb je wel gemerkt." Zeg ik en grinnik. "Over een ding heb ik wel nagedacht, ik stop wel met de cheerst, ik kom bij Glee club, met een beetje begeleiding kan ik straks misschien net zo zingen als jullie." Glimlach ik naar haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Nou: Pablo is neergeschoten en Quince is verhuisd. Heidi is ervoor uitgekomen dat ze Bi is, en Lilly is verliefd op haar, anderzom weet ik niet.
    En nu is het eigelijk zogezegt de nieuwe dag. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    Ik grinikte om Isa die maar door ratelde. 'Over alles denk ik wel eens na of ik ga iets nateken, ik heb wel eens een vogel die een tak van me verwijderd was nageteknd' ik glimlach als ik daar weer aan terug denk.

    [pablo zei dit 'Ik kijk naar het meisje dat naast me haar bekertje weggooit. Ik knik haar vriendelijk gedag. Ze lijkt op iemand maar ik kan er niet 1, 2, 3, opkomen.'' gehhe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gheeheh ik weet het lekker welxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan