• Nou, this. :')

    Wendy van Dijk retweette vandaag;
    Ik lees net dat Wendy van Dijk al die tijd Paul Turner is geweest. Knap. Dasookwat. JD - @ driejs

    En ze tweette dit;
    W: haha ik lees overal dat ze mijn nieuwe typetje hebben ontdekt @paulturner1986 #TVOH - @ wendy_ushi

    I was like; (huil)

    Is dat nou echt waar?... Want dan zou ik het wel echt te ver vinden gaan met die typetjes van haar...
    Who knows?

    Eh, dat lijkt me niet?


    Your make-up is terrible

    Dat kan niet, in de live-optredens kan ze niet presenteren en zingen tegelijkertijd :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Queensbury schreef:
    Dat kan niet, in de live-optredens kan ze niet presenteren en zingen tegelijkertijd :W


    Nee dat leek mij ook niet maar waarom zegt iedereen dat opeens en tweet ze dat dan. O____o

    Ja tuuuuurlijk :')


    -

    Hirasawa schreef:
    (...)

    Nee dat leek mij ook niet maar waarom zegt iedereen dat opeens en tweet ze dat dan. O____o

    Als een grapje? Niet alles wat op twitter staat is meteen echt.


    -

    Hirasawa schreef:
    (...)

    Nee dat leek mij ook niet maar waarom zegt iedereen dat opeens en tweet ze dat dan. O____o
    Voor de lol, duuuuuuh (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ze stonden tegelijk op het podium. Just sayin'.


    everything, in time

    En het IQ op Quizlet is gedaald. Wie gelooft nou alles wat op twitter staat?


    Your make-up is terrible

    Oh eeh sorry.

    Dat is gewoon een grapje hoor, logisch dat ze Paul niet is als ze samen op het podium staan. Bovendien, Wendy's typetjes lijken altijd wel op elkaar, dus ze zou het denk ik niet eens kunnen om Paul zo na te doen.


    “Love is a contradiction.”

    Slotje op aanvraag


    Let the Night embrace you