• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ganz Pitrómon.
    Ik zucht geërgerd als Cat op mijn schoot komt zitten. 'Niet al jij mij los maakt.' zeg ik terwijl ik met mijn linker hand het touw probeer los te maken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Eh, HurtedHeart, Catherine heeft Selena's veters met magie aan elkaar geknoopt en haar dan omvergeduwd zodat ze gevallen is. Ze kan dus niet tegen Ganz staan praten.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    "Niet als jij mij los maakt," zegt hij.
    "Dat zou ik kunnen," zeg ik met een geniepig glimlachje. "Maar je bent tot nu toe nog niet echt heel aardig geweest he."
    Ik neem een touw vast en doe alsof ik het onmogelijk los krijg. Ik haal mijn schouders op en zucht even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melanie Brianne Kowns
    'Sssst,' hoorde ik en ik keek geschrokken om. 'Jordi,' zei ik. 'Je liet me schrikken.' Ik keek hem nep-boos aan. 'Moest dat nou?' Ik zuchtte en pakte ook maar een boek uit de kast. Waarom lag hier alles onder stof? Ik blies het stof van het boek en zag gelijk dat dit het boek was wat ik niet zocht. Ik zette hem terug en pakte het volgende boek eruit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [En ik vind dat je trouwens moet kiezen tussen gaves kopiëren, zelf maken of afnemen. Want de anderen hebben ook maar één gave en je profiteert ervan. Maar dat is mijn mening en ik heb niks te zeggen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gazn Pitrómon.
    'Volgens mij heb ik jou een heel, héél warm welkom geheten.' zeg ik terwijl ik mijn ogen naar de hemel sla. Ik had geen zin om verder te slijmen en begon met mijn armen te trekken wat als gevolg had dat het touw in mijn polsen sneed. Het brandde, maar ik liet e niet kennen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Gancanagh schreef:
    [En ik vind dat je trouwens moet kiezen tussen gaves kopiëren, zelf maken of afnemen. Want de anderen hebben ook maar één gave en je profiteert ervan. Maar dat is mijn mening en ik heb niks te zeggen.]


    [Ze is natuurlijk wel een afdelingshoofd, maar ik ben het met je eens. Eigenlijk heeft Selena gewoon alle gave's.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jordi Oliver James.

    'Jordi,' Zegt Melanie, 'Je liet me schrikken. Ze keek me even nep-boos aan. 'Moest dat nou?' Zegt ze zuchtend en pakte ook een boek uit de kast. Ze blies het stof ervanaf recht in mijn gezicht. 'Gatver' Zeg ik kuchend en pak een ander boek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Afnemen gaat met een spreuk die geestelijk wordt gezegt. Anders is er geen orde. Ze kopierd gaves een soort van. Ze herkent een gave van iemand en maakt hem dan bij haarzelf. Ze kan kopiëren door ze te zien. De eerste gave die ze zelf maakte was gaves van anderen zien.]
    Selena
    Ik zuchte. Ik had niet eens veters vast aan mijn hakken. Ik liet ze weggaan met een oplosspreuk en keek naar Catherine. Ik stapte op haar en Ganz af. 'Tenzei jij ook je gave even tijdelijk kwijt wilt zijn en na wilt blijven moet je vooral zo doorgaan.' Beet ik naar het meisje toe. Als mijn dochter Rachel maar niet zo werd. We zouden het geheim houden en niemand wist het. Ik zuchte. Waarom was iedere Tigre zo gemeen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    "Volgens mij heb ik jou een heel, héél warm welkom geheten," zegt hij terwijl hij met zijn ogen rolt. Ik haal mijn schouders op en zeg droogjes,
    "Meningen verschillen."
    Ik sta op en besluit dan toch maar even te helpen. Het is niet omdat hij zo vreemd doet dat ik dat ook moet doen.
    Ondertussen is het kreng weer bij ons komen staan.
    "Tenzij jij ook je gave even tijdelijk kwijt wilt zijn en na wilt blijven moet je vooral zo doorgaan," zegt ze.
    "Hou je wafel, tante." Ik rol met mijn ogen en wandel naar Jade.
    "Waar wilde je heen?" vraag ik met een vrolijk lachje.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dat is geen argument, dat is alleen bevestigen wat ik gezegd heb. Je speelt het niet eerlijk. Als ik het goed heb heeft Sitka ook al gezegd dat je maar één van de drie kan kiezen. Je speelt in een RPG met heel wat mensen, doe dan niet alleen je eigen zin. En je kan Catherine's gave niet zien, want ik herhaal, ze is immuun voor jouw gave.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    Ik glimlach tevreden en sta op. Zodra ik een uurtje had geslapen, had ik genoeg kracht om mijn gave de spreuk ongedaan te maken. Slapen dan maar. Ik duw Selena met mijn schouder opzij en mompel een bescherm spreuk. Ik loop de kamer uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Als de gave afgestoten wordt dan begrijpt ze dat het een schild is tegen gaves. Ze is niet dom ze is het Afdelingshoofd. Ze kan gaves zelf maken. En volgens mij Kan Ganz de spreuk niet ongedaan maken hij weet de spreuk niet die er gebruikt is en die moet je eerst weten voor je een tegenspreuk doet om het op te heffen. Ik begrijp dat er meerdere mensen mee doen, maar er moet ook oorde tussen de personages blijven. Daarvoor zijn leraren en Afdelingshoofden. Die zijn sterker in toveren of in hun gaves omdat ze die al langer beheren.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dat er orde tussen de personages moet blijven dat heeft niks met je gave te maken dus kom daar niet mee af. Ik zeg het nog een keer, je verwoordt het heel mooi maar toch gebruik je drie gaves in plaats van één en ik vind het nog steeds niet eerlijk. En zoals ik al zei; doe niet alleen je eigen zin. Hoe kun jij nu in godsnaam weten of Ganz al dan niet een tegenspreuk ken. Het verhaal kan niet alleen volgens jouw schema lopen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Is het eens met Gancanagh :Y))
    Jade Origliasso
    Ik leg mijn hoofd even op mijn armen op tafel als Catherine wegloopt, maar til deze dan weer op en ben blij dat ik mijn energie eindelijk weer wat terug heb. Catherine gaat op de schoot van Ganz zitten en ik kijk er grijnzend naar, als ze weer terugkomt om te vragen waar ik naartoe wilde, grijns ik eerst even als een malloot naar haar en sta dan op om mijn tas te pakken en de rest van mijn pompoensap op te drinken. Snel gooi ik de skittles en croissants weer in mijn tas en draai dan weer naar haar toe. 'Volgens mij mag Ganz jou meer dan de rest, al weet ik niet of dat een compliment is of niet,' De glimlach is nog op mijn gezicht, maar ik kijk verward, waardoor het een raar beeld is. De glimlach vervaagt en ik kijk Cat weer aan, 'Nou, eigenlijk weet ik het niet zo zeker, maar het lijkt zo.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.