• Magic Acedemy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:

- Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ganz Pitrómon.
    Niet nog één. Ik zucht. 'Nee.' zeg ik met een pokerface. Ik help Cat overeind en loop dan naar het buffet. Van al dat gevecht had ik honger gekregen.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Thimo Parker.
    'Ja... Uh, het maakt niks uit.' zeg ik terwijl ik een gemakkelijke houding zoek. Ik kom uit op leunend op mijn ellebogen. Ik zoen haar overtuigend.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

HurtedHeart schreef:
    (...)[hij begrijpt dt blauw haar oogkleur is. Maar heel veel mensen hebben blauwe ogen. En omdat hij een Aigles is kan hij denken dat de Faunaat ook een Aigles is omdat de wolf je niet aanviel en dat doen Tigres meestal wel]

[Oh, ok. :p]

Fáilte

"Dus je echte oogkleur is blauw?" Vraag ik. "Hmm,"
    Ze is waarschijnlijk een aigles, aangezien ze me niet heeft aangevallen. En ze doet aardig tegen me, dus ze moet een aigles zijn. "Ben je een aigles?" Vraag ik.

[Weet ik uberhaupt dat ze een meisje is? x'D]

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 0:33 ]

Take me to wonderland

Mary

Ik laat even mijn handen over zijn kruis wrijven, en baan me al kussend een weg van zijn lippen, naar zijn hals, naar zijn borst, zijn navel, en zijn penis.
    Ik druk er af en toe kusjes op totdat hij opgewonden genoeg is.

Fay
    Ik maak Jason snel doof en blind en knik op zijn vraag. Als ik nee zou zeggen wist hij het meteen. Ik keek naar de zon en ik voelde dat ik zo weer terug zou gaan veranderen. Ik keek hem aan. 'Morgen weer.' Schreef ik in de aarde. Hij moest snel zijn. Ik moest terug veranderen. Ik kon het niet telang blijven.

I'm finally back, Finally after a Year break

Thimo Park.
    Een zware tinteling borrelt op in mijn onderbuik. Ik kreun zachtjes en haal een hand door haar lange blonde haren. Mijn buik vult zich met vlinders.

[@Darius. Selena een afleidingshoofd praat tegen je. Ganz. Kan je daarop antwoorden?

[Heb ik al gedaan ;]]

Fáilte

Ze knikt. Een aigles dus, maar dat zijn fucking veel. Ik zucht even. Toen ik zag dat ze me aankeek, keek ik haar aan waarna ze iets in de aarde schreef. 'Morgen weer?' Ik knikte. "Zelfde plaats?"

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 0:39 ]

Take me to wonderland

Mary

Ik neem een condoom uit mijn nachtkastje, en scheur de verpakking open met mijn tanden. Behendig doe ik hem die om en kijk hem liefdevol aan.
    "Ben je klaar vraag ik zacht en druk mijn lippen nog eens op de zijne.

Thimo Parker.
    Het ruberre ding voelt raar aan op mijn blote huid. 'Ja...' zeg ik terwijl ik gespannen glimlach. Ik ga wat ontspannender liggen.

Selena
    'Nee?!' Herhaalde ik hem. Ik trok hem om. 'Wij zeggen geen nee tegen een afdelingshoofd. Of jij heeft haar haar energie terug of ik doe het. Ik leid de energie van jou naar haar. Jij mag kiezen.' Zei ik nu wat strenger. Er moest hier wat oorde komen.

Mary

Ik druk mijn lippen op de zijne en laat me traag op zijn erectie zakken. Ik sluit mijn ogen en kreun zacht. Dit voelt gewoon hemels. Langzaam beweeg ik mijn heupen op en neer.

Ganz
    'Wat wil je nou? Denk je dat wat bent ofzo? Mvr het afdelingshoofd.' zeg i bitcherig en ga wat rechter op staan. Ik was minstens 30 centimeter groter dan haar.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 0:47 ]

Fay
    Ik knikte en rende weg. Ver weg hij kon me onmogelijk bijhouden. Ik gaf Jason een dodelijke blik voordat ik ging. Als hij het zei zou ik hem doof en blind maken en hem vermoorden. Toen hij daar niet meer was veranderde ik terug in mezelf. Ik liep het kasteel weer in zonder gezien te zijn en pakte mijn kladblok. Ik liep naar buiten en zag Fáilte weer. 'Wat een lekkere dag.' Mompelde ik in mezelf. Ik zocht wat om te tekenen en maakte mijn zicht scherper. Daar stond het een verwelkte roos.