• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oki :p]
    [Hier even terug plaatsen. ^^]

    Fáilte

    Met een stuk kip in mijn hand liep ik door de gang op weg naar buiten. Ik gooide het kippenbotje in een vuilnisbak, en ging vrolijk fluitend verder. Eenmaal buiten keek ik naar boven waar ik een wolk voor de zon zag verschuiven. ik wees met mijn vinger naar de wolk en liet hem verdwijnen.


    Take me to wonderland

    Daniël
    Ze scoort snel als ze me een por in mijn buik geeft en ik duik als automatisch ineen. 'Helaas moet ik de bal nu aan jou geven, nu ik gescoord heb.' Ze gooit de bal naar mij en ik cirkel om haar heen.

    Jade
    Dansen is altijd al mijn leven geweest. Als ik klaar ben met oefenen, zet ik de muziek stop en loop ik naar mijn tas en spullen. Die pak ik en stop de ipod oortjes weer in mijn oren, waarna ik muziek opzet en door de gangen loop naar de gezamelijke leerlingen kamer. Als ik daar aan kom, zie ik een nieuw iemand zitten met zijn benen op tafel. Aso.. 'Yo,' Zeg ik tegen hem en doe mijn ogen dicht terwijl ik op de bank ga liggen met mijn benen over de rugleuning. De kleding die ik had uitgekozen, vormde mijn lichaam goed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Miauwkes."
    Net voor ik een hap wil nemen sta ik weer op en kijk haar vragend aan.
    "Wat wil je drinken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Plots staat Mary weer recht en kijkt me aan.
    "Wat wil je drinken?" vraagt ze dan.
    "Is er thee?" vraag ik vrolijk.
    Ondertussen is er een jongen aan de tafel komen zitten. Ik kijk hem met een glimlach aan en zwaai even. Nonchalant haal ik mijn hand door mijn haar en kijk dan weer naar mijn bord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madison Quin Prime
    'Ach Madi, je weet toch dat je nooit echt mijn typje bent geweest?' zei hij grinnikend. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Dude je zei voor de zomervakantie nog dat ik prachtig was en je niet kon wachten tot volgend jaar.' Zei ik grijnzend. Hij wou me. Dat wist ik ook wel, maar ik hield van Souf. Hij was geweldig. Liam zag ik nu gewoon als goede vriend. Zag hij dat ook?

    Jason Quinten Happle
    'Seks? Met Fáilte? Jas, je weet dat Fáilte en ik gewoon goede vrienden zijn. Meer niet, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?' zei ze verbaasd. Ik zuchte. 'Ik weet wat ik zag. Als je gaat liegen is het alleen maar erger.' Grom ik haar toe. Ik had honger en liep langs haar naar buiten. Ik had honger op naar de eetzaal!

    Fay Valentina Rush
    Daar rende ik in mijn wolven vorm die niemand kende van me. Niet die kant tenminste. Ik rende langs bosjes en botste tegen iemand op. Fáilte. Ik werd wit, maar dat kon niet echt. Ik was een sneeuwwitte wolf even groot alleen fiets. Hij viel om en mijn ogen werden groot. Hij mocht me niet herkennen. Ik keek hem als een echte hond verbaasd aan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    "Is er thee?"
    Ik knik.
    "Elke soort thee die je maar wilt, dus zeg maar," zeg ik glimlachend.
    Ik zie Thimo binnenkomen en mijn hart maakt een sprongetje. Ik doe mijn best niet hetzelfde te doen, en kijk haar weer vragend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Plots botste iets tegen me op waardoor ik mijn evenwicht verloor. Ik keek recht in de ogen van een sneeuwwitte wolf. Hij was prachtig. "Hey, vanwaar kom jij?" Zei ik tegen de wolf als ik voorzichtig met mijn hand naar zijn oor ging om het te aaien. Ik wist dat het gevaarlijk kon zijn, maar ik moest het dier gewoon aaien. "Je bent wel groot." Mompel ik. Of zijn wolven zo groot?


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Ik weet wat ik zag. Als je gaat liegen is het alleen maar erger.' Jason loopt langs me naar buiten. Ik loop hem geïrriteerd achterna. 'Liegen? waar héb je het over? Ik vind jou leuk! Als je het niet gelooft gebruik dan je gave eens!'

    Liam
    'Dude je zei voor de zomervakantie nog dat ik prachtig was en je niet kon wachten tot volgend jaar.' 'Madi, dat heb ik tegen zoveel meisjes gezegd, je kent me toch. En trouwens áls ik je al leuk vond, wat ik absoluut niet vond, dan zou ik nu van je afblijven. Ik ga niet de vriendinnetjes van vrienden stelen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Oké, mag ik even melden dat ik het echt irritant vind dat bijna iedereen mij negeert? Niemand wil naar Jade of whatever toe, voel me nogal... Ik weet niet, het is irritant. Just saying.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mjah, sorry. Ik kan niet reageren, ik ben al bezig :/ Maar ik vind inderdaad dat er nog andere mensen zijn die nooit reageren op zulke berichten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Ik kijk op wanneer Mary terug spreekt.
    "Elke soort thee die je maar wilt, dus zeg maar."
    Ik denk even na.
    "Gewoon groene thee," zeg ik met een glimlach.
    Ik zie haar naar een jongen kijken die net was binnen gekomen en grinnik even waarop ik met mijn vork in wat eten prik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Er reageerde ook niemand op mijn vraag of ik Catherine naar iemand kon laten komen, en op de vraag van iemand anders om een samenvatting. Dus ik denk niet dat het aan jou ligt. Maar laat Jade naar Mary en Catherine toekomen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oke," zeg ik met een glimlach en wuif naar Jade dat ze erbij mag komen zitten.
    "Wat wil je drinken?" roep ik naar haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (@Sitka & Gancanagh: Ik denk gewoon dat mensen ook tijd vrij moeten maken om te reageren op andere mensen en niet alleen naar dezelfde moeten komen of zo. Les Tigres en Aigles kunnen toch ook gewoon een gesprek beginnen? Het hoeft niet aardig te zijn of zo, maar ik heb wel door dat mensen gewoon telkens naar dezelfde willen. Maar ik heb niet zoveel zin om hier nu tijd aan te besteden, dus ik ga even wat anders doen. Misschien zo, maar bedankt voor het aanbod! (; )


    Quiet the mind, and the soul will speak.