• Ik heb het over mijn bff. Niet dat ik lesbisch ben. Niet dat ik daar wat tegen heb.

    Ik zei net dat ik me ergerde aan een vriend van me. Zegt ze dat zei zich ook aan hem ergert. En na een paar minuten ging ze verder met; 'Ik ergerde me vandaag ook hard aan jou, hoor.' Ik schrok meteen al. Ik had het door vandaag. Maar toch, het komt hard aan. Dus ik zeg 'Ja, ik had het door. Bedankt hoor.' Toen zei zij weer van dat ze er niets aan kan doen, dat ik gewoon veranderd ben. Vroeg ik of het deze ochtend ook al was. Aangezien ik in de namiddag hyperactief was..
    Zei ze dat ze het dat gevoel al langer had dan vandaag. Vanaf deze week ergens. Ik sta hier nu echt met mijn mond vol tanden, he. Ze zei het op msn. Maar toch. En mijn hard scheurde zowat in 1000 stukjes. Ik weet niet wat ik moet denken, hoor.

    -Moest er even uit. Sorry.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Omg. Wat is dat een raar mens!

    -niet gemeen bedoeld-

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:11 ]


    Firm believer of all that is magic

    Mss zijn jullie gewoon beiden veranderd en daardoor uit elkaar gegroeid?
    Het kan zijn dat ze het niet zo grof bedoelde als ik me hier inbeeld.

    Melancholia schreef:
    Mss zijn jullie gewoon beiden veranderd en daardoor uit elkaar gegroeid?
    Het kan zijn dat ze het niet zo grof bedoelde als ik me hier inbeeld.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Geniusferb schreef:
    Omg. Wat is dat een raar mens!

    -niet gemeen bedoeld-

    Ze is helemaal niet raar. Ik vind het juist erg knap dat ze daar zo eerlijk over durft te zijn.

    Ga bij jezelf maar eens na of je verandert bent. Dat kan heel gemakkelijk, omdat je allebei nog in de puberteit zit. Misschien zijn jullie wel uit elkaar aan het groeien.


    ars moriendi

    Melancholia schreef:
    Mss zijn jullie gewoon beiden veranderd en daardoor uit elkaar gegroeid?
    Het kan zijn dat ze het niet zo grof bedoelde als ik me hier inbeeld.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Als ze iets op je gedrag aan te merken heeft.. vind ik dat ze er te laat mee is gekomen. Als het al veel langer speelt moet ze het meteen zeggen, dan kunnen jullie er samen uitkomen.


    La credenza è una medicina contro il timore