• Jaja mensen! Bardo heeft zijn eigen site voor Banjo movies :D

    Het is niet zo geweldig als Quizlet, het is er nogal rommelig, maar ik heb me geregisteerd omdat ik een groot fan ben van Bardo en zijn werk. Zijn filmpjes op youtube vind ik altijd geweldig! Dus ik zit nu ook in het Banjolegioen (A)

    Hier is de link: Banjomovies.nl

    Dus, als het je wat lijkt, registeer je, net als ik heb gedaan :D Ik heet op de site van Bardo trouwens ook gewoon nerveus ;) Dus als je fan bent van Bardo, gewoon aanmelden.

    Voor de mensen die Bardo en Banjomovies niet kennen, hij is echt awesome! Hier een voorbeeldfilmpje, zo heeft hij er nog veel meer!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    I LOVE BANJOS!


    quidquid excusatio prandium pro

    Eerste 3 seconden van de video: GOD hij is irritant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Eerste 3 seconden van de video: GOD hij is irritant.


    Die film moet je ook niet kijken voor dat mislukte rotjoch. Het gaat om die man! HIJ IS BADASS!


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    Eerste 3 seconden van de video: GOD hij is irritant.


    Dat mag je best vinden, maar voor mij is hij de god van de entertainers (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die gast is echt heel, heel irritant.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bardo is soms wel grappig, maar ik erger me altijd aan zijn "YO WHATTUP GASTEN" :') Gotta admit though, sommige van zijn grappen zijn wel echt leuk bedacht. Maar het meeste is best wel flauw :')

    Oh, en die film van Zombieland heeft mijn leraar ons laten zien tijdens aardrijkskunde -_- Wtf, ik dacht dat we het over globalisering gingen hebben, vlogen er ineens ledematen door het beeldscherm heen.

    Vluuv schreef:
    Bardo is soms wel grappig, maar ik erger me altijd aan zijn "YO WHATTUP GASTEN" :') Gotta admit though, sommige van zijn grappen zijn wel echt leuk bedacht. Maar het meeste is best wel flauw :')

    Oh, en die film van Zombieland heeft mijn leraar ons laten zien tijdens aardrijkskunde -_- Wtf, ik dacht dat we het over globalisering gingen hebben, vlogen er ineens ledematen door het beeldscherm heen.


    Zombies staan voor hersenloos consumerisme. Zoek het maar es op :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Vluuv schreef:
    Bardo is soms wel grappig, maar ik erger me altijd aan zijn "YO WHATTUP GASTEN" :') Gotta admit though, sommige van zijn grappen zijn wel echt leuk bedacht. Maar het meeste is best wel flauw :')

    Oh, en die film van Zombieland heeft mijn leraar ons laten zien tijdens aardrijkskunde -_- Wtf, ik dacht dat we het over globalisering gingen hebben, vlogen er ineens ledematen door het beeldscherm heen.


    Daarom vind ik hem geweldig xD Hij is flauw, maar hij heeft wel lef hoor :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Daarom vind ik hem geweldig xD Hij is flauw, maar hij heeft wel lef hoor :)


    True, dat ene filmpje over Josje, voor zoiets heb je wel echt lef nodig :') Ach, het hangt ook van mijn humeur af. Soms kan ik wel om z'n flauwe grapjes lachen, soms heb ik gewoon geen zin in dat soort dingen :')

    @Discord - Tja, ik zie als nog de educatieve waarde van rondspattend bloed en losse organen niet c: Al moet ik zeggen dat die scene in die supermarkt inderdaad wel vermakelijk was. Maar of ik er nou wat aan zal hebben bij m'n eerstvolgende toets aardrijkskunde.. Ik betwijfel het.

    Hij doet zich grappig voor, maar hij heeft de humor van een niks. Een niks bestaat niet, dus hij heeft geen humor. Hoera!
    Ik haat m niet, hij is alleen zeer irritant en niet-grappig.
    Qua nederlandse, vind ik Dylan Haegens leuk, en qua wereld: charlieissocoollike en smosh. :$
    Don't blame me, uit verveling kijk ik dur welleens naar.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Vluuv schreef:
    (...)

    True, dat ene filmpje over Josje, voor zoiets heb je wel echt lef nodig :') Ach, het hangt ook van mijn humeur af. Soms kan ik wel om z'n flauwe grapjes lachen, soms heb ik gewoon geen zin in dat soort dingen :')

    @Discord - Tja, ik zie als nog de educatieve waarde van rondspattend bloed en losse organen niet c: Al moet ik zeggen dat die scene in die supermarkt inderdaad wel vermakelijk was. Maar of ik er nou wat aan zal hebben bij m'n eerstvolgende toets aardrijkskunde.. Ik betwijfel het.


    Wacht maar tot de zombie apocalyps komt en je alleen een banjo hebt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Blijf ontopic, als je niet te melden hebt, wegwezen dan...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Dat mag je best vinden, maar voor mij is hij de god van de entertainers (A)


    Voor mij zijn dat Simon en Lewis.
    En Tobuscus.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vluuv schreef:
    Bardo is soms wel grappig, maar ik erger me altijd aan zijn "YO WHATTUP GASTEN" :') Gotta admit though, sommige van zijn grappen zijn wel echt leuk bedacht. Maar het meeste is best wel flauw :')

    Oh, en die film van Zombieland heeft mijn leraar ons laten zien tijdens aardrijkskunde -_- Wtf, ik dacht dat we het over globalisering gingen hebben, vlogen er ineens ledematen door het beeldscherm heen.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Hume schreef:
    Hij doet zich grappig voor, maar hij heeft de humor van een niks. Een niks bestaat niet, dus hij heeft geen humor. Hoera!
    Ik haat m niet, hij is alleen zeer irritant en niet-grappig.
    Qua nederlandse, vind ik Dylan Haegens leuk, en qua wereld: charlieissocoollike en smosh. :$
    Don't blame me, uit verveling kijk ik dur welleens naar.


    Idd ;d David & Milan & Mert zijn ook nog wel hip ;d


    ot; Bardo.. Ik kijk alleen als ik me stierlijk verveel..
    Maar dan niet naar zijn 50 smoesjes blablabla


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you