• heeeeeey!




    Weten jullie al waar je dit jaar op vakantie naar toe gaat?


    Ik ga waarschijnlijk naar Turkije, voor het eerst weer op vakantie na 2 jaar! Ben zo blijjj!(=

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 22:49 ]

    Als ik ga, dan ga ik met een groep vrienden naar Bulgarije (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niet waarschijnlijk want we kunnen geen plek vinden voor mijn broer en als mijn broer er is vallen al heel veel opties af, zo wil ik ontzettend graag weer een keertje vliegen, misschien gaan we weer naar Frankrijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ehm, weet ik niet x]
    Waarschijnlijk met mijn moeder op vakantie, ook met mijn vader, mijn vrienden en misschien ook nog met vrienden en hun ouders op vakantie xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn achtertuin.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Frankrijk :'D

    (yeah) ik ga naar spanje, met mijn verloofde !!
    voor het eerst ver weg van huis, en 1e keer vliegen (baby)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    London en misschien Italië of Frankrijk en heel misschien Berlijn.


    SLOAN.

    Ik ga in ieder geval met school naar Istanbul in mei. :'D
    En misschien ga ik deze zomer ook nog voor het eerst 'echt' op vakantie, naar Portugal. (:

    Waarschijnlijk ergens in Toscane, in Italië ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga of naar Engeland of naar IJsland, maar we moeten ook genoeg geld hebben als we naar 1 van de twee willen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Meestal gaan wij tijdens de lente naar Noord-Afrika en vorig jaar zijn we in september naar Griekenland gegaan. Maar omdat dat altijd zo warm is, wilden we eens iets anders doen, dus dit jaar gaan we tijdens de zomervakantie naar Schotland of Noorwegen of zo. Normaal gaan we ook elk jaar nog naar Duitsland of Frankrijk, maar ik weet of we dat dit jaar ook gaan doen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik weet het nog niet, mijn mama vroeg me waar ik heen wil en ik wil het liefst bij een grote stad in de buurt, en misschien gaan we ergens naar Frankrijk - ik hóóp het (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Italyyyyy, Toscane _O_

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 12:42 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    In heel dit jaar ga ik naar Tsjechië, Disneyland Parijs/Frankrijk, Duitsland, Italië. Ik weet nog niet precies wanneer wat allemaal, maar wel dit sowieso. (':


    your eyes are like stars in the night.

    ik hoop naar amerika. dat zijn we al eh een paar jaar van plan ofzo x]
    en als ze niet naar amerika gaan ga ik wel met mn vriendinnen ergens kamperen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.