• Dat vroeg me vader dus net, zo uit het niets. Doet ie wel vaker, best irritant want ik moet altijd blozen bij het onderwerp 'liefde'.

    Ook zulke irritante ouders? :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Fluorescent schreef:
    Mijn ouders vragen daar nooit naar, ik laat het ze vanzelf wel weten als ik vind dat dat nodig is :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn ouders hebben mijn vriend eindelijk 'geaccepteerd'. (cat)


    26 - 02 - '16

    Das nog niets, ik bleef bij gewoon een vriend slape en ik kwam thuis en men mama als eerst, en hebt ge gesekst? xD


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Das nog niets, ik bleef bij gewoon een vriend slape en ik kwam thuis en men mama als eerst, en hebt ge gesekst? xD


    ...(no_chears)...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xSKITT schreef:
    Das nog niets, ik bleef bij gewoon een vriend slape en ik kwam thuis en men mama als eerst, en hebt ge gesekst? xD


    Omg. Dat zou echt niets voor mijn ouders zijn. Die zouden mij het huis uit zetten als ze erachter kwamen dat ik zoiets zou hebben gedaan of zo. (Ze zijn christelijk)


    26 - 02 - '16

    xSKITT schreef:
    Das nog niets, ik bleef bij gewoon een vriend slape en ik kwam thuis en men mama als eerst, en hebt ge gesekst? xD


    Zalige moeder. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mn pa: we moeten even serieus praten nu je een vriendje hebt. Ik wil eigenlijk dat je aan de pil gaat.
    Ik: sorry pap ben zwanger
    o______________O
    me: grapje pap x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, herkenbaar, alleen mijn mama vroeg altijd hoe het ging met mijn vriendje en moest daarna telkens enthousiast zijn dat hij een hele leuke jongen is en zulke mooie ogen had, maar het is nu al een weekje uit en nu vragen ze niets meer, gelukkig.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zeg altijd dat de jongens van mijn leeftijd en die ik ken nog veelste kinderachtig zijn, haha.
    En als mensen vragen: en hoe gaat het met de verkering?
    zeg ik: slecht! want die heb ik niet!
    x]

    Whovian schreef:
    Mijn ouders en mijn oma.
    Altijd.

    Een van mijn beste vrienden is dus een jongen, dus is dat meteen mijn vriendje. En als ik het dan ontken lachen ze en zeggen ze dat ik gewoon verlegen ben.

    dat heb ik ook, alleen niet met mijn ouders, maar met een paar jochies uit de straat die vinden dat een jongen en een meisje niet gewoon vrienden kunnen zijn

    OT: ik heb gelukkig geen ouders die over een vriendje zeuren

    Ik vind het geweldig als ze ernaar vragen. Dan vertel ik er met veel trots over :) Niks om je ervoor te schamen toch? Het zijn je ouders. Die kan je alles vertellen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind het geweldig als ze ernaar vragen. Dan vertel ik er met veel trots over :) Niks om je ervoor te schamen toch? Het zijn je ouders. Die kan je alles vertellen.


    Lol.
    Okay, dat ligt echt aan de persoon. niet alle ouders over een kam scheren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    nerveus schreef:
    Ik vind het geweldig als ze ernaar vragen. Dan vertel ik er met veel trots over :) Niks om je ervoor te schamen toch? Het zijn je ouders. Die kan je alles vertellen.


    Hoe zit het met de ouders van mensen die hun kind het huis uit hebben gegooid omdat ze zwanger/homo/ongelovig zijn? Kun je die alles vertellen? (cat)

    Parents are sons 'o bitches! KILL EM WITH FIYAAAAH


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Hoe zit het met de ouders van mensen die hun kind het huis uit hebben gegooid omdat ze zwanger/homo/ongelovig zijn? Kun je die alles vertellen? (cat)

    Parents are sons 'o bitches! KILL EM WITH FIYAAAAH


    You deserve an internet hug now. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    You deserve an internet hug now. :Y)



    YES! Rub those boobs against my...

    Wait, not that kind of hug? DAMN! :c


    quidquid excusatio prandium pro