• Woooop;D Love it.
    Serieus stelletje idioten dat het eigenlijk zijn<3
    But that's why we love them


    What's so bad about being different?

    Eyes schreef:
    (...)

    Viel mij ook al een beetje op maar ik snap niet waarom Louis, Niall niet echt mag


    Ja weet ik eigenlijk ook niet? Arme Niall.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Liam: "Selen, Vas'Happenin."


    Firm believer of all that is magic

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ja weet ik eigenlijk ook niet? Arme Niall.


    Hoe zou iemand Niall niet mogen (geen idee of dit goed Nederlands is)? Alleen al zijn mooie Ierse accent. Ik bedoel, door hem ben ik nog meer van dat accent gaan houden


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoe zou iemand Niall niet mogen (geen idee of dit goed Nederlands is)? Alleen al zijn mooie Ierse accent. Ik bedoel, door hem ben ik nog meer van dat accent gaan houden

    Nahja, Louis (Lol, ik wil hem de hele tijd Louisa noemen :'D) is soms gewoon een beetje bot ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoe zou iemand Niall niet mogen (geen idee of dit goed Nederlands is)? Alleen al zijn mooie Ierse accent. Ik bedoel, door hem ben ik nog meer van dat accent gaan houden


    Ik vind Louis zo raar afentoe, alsof de wereld alleen om hem en Harry draait? Like, ga weg. Hahaha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nahja, Louis (Lol, ik wil hem de hele tijd Louisa noemen :'D) is soms gewoon een beetje bot ^^


    Ik weet niet, krijg er niet zo'n goed gevoel bij maar dat zegt momenteel niet zoveel


    Physics is awesome

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vind Louis zo raar afentoe, alsof de wereld alleen om hem en Harry draait? Like, ga weg. Hahaha.


    Ik vind hem soms nogal overdrijven, haha.

    OT: Dat "Ierse" accent van Harry en zijn fake Niall lach vind ik echt heerlijk, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    (...)

    Ik vind hem soms nogal overdrijven, haha.

    OT: Dat "Ierse" accent van Harry en zijn fake Niall lach vind ik echt heerlijk, haha.


    Ik vond hem eerste grappiger, toen het ook nog gewoon grappig was. Nu vind ik het een beetje aanstellerig worden, dat hij persé grappig wil zijn. I need more Zayn, Liam en Niall. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vond hem eerste grappiger, toen het ook nog gewoon grappig was. Nu vind ik het een beetje aanstellerig worden, dat hij persé grappig wil zijn. I need more Zayn, Liam en Niall. :9~


    You forgot Harryyyy :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    (...)

    You forgot Harryyyy :9~


    Sorry, I didn't haha. Ik vind 1D echt teveel om Harry gaan, maar verder is alles oké. Ze zijn gewoon leuk als ze lief doen en niemand buiten sluiten. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking