• Ik zat net op m'n gemakje naar MTV te luisteren en toen ik de bekende tonen van Sweet Child O' Mine hoorde, heb ik het volume van de tv helemaal omhoog gedraaid. Het feit dat Guns N' Roses te horen was op MTV verbaasde me echt enorm en bij het zien van de nostalgische videoclip, ging ik helemaal uit mijn dak.
    Dit heeft mijn dag echt helemaal mooi gemaakt. Hebben jullie misschien dingen meegemaakt vandaag waar je heel vrolijk van werd? :Y)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:00 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Niets interessant vandaag...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, eerder chagrijnig, maar ik laat me niet kennen. *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een cijfer gekregen voor zingen en mijn boekverslag en het lag hoger dan ik had verwacht. XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    nee, ik ben superchagrijnig door school

    Ik heb een 10 gehaald voor engels. Dat was wel grappig. :)
    Maar ook een vette onvoldoende voor wiskunde, dus ik ben half blij half chagrijnig.


    The truth is out there.

    ik heb een 6.4 voor mijn examen economie! en daar ben ik kei blij mee want het was ontzettend moeilijk>__<'


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Nou ik kwam erachter dat ik een 9,1 voor mijn wiskunde PW had, dus ik was nogal blij, aangezien mijn eerste drie pw's allemaal lager als een 6 waren xD
    Maar ik had wel een presentatie (waarvoor ik een 7 heb :D) en een pw scheikunde wat ik helemaal verknald heb... Dus, redelijk blij, maar niet helemaal want ik moet nu gaan leren :S


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, ik kreeg twee leuke mails.
    De eerste was dat mijn bestelde boek is aangekomen, eindelijk na een maand.
    En de andere mail was dat mijn volgende gitaar- en zangles geregeld is en zo. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, ik heb de halve dag alleen maar gehuild.

    Ik heb echt een kwalitatief uitermate teleurstellende kut dag gehad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kutste dag ever is dit. Had nooit uit bed moeten gaan vanochtend.


    -

    Ik had een 6,7 voor Duits zonder te leren. o.o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Genius schreef:
    Kutste dag ever is dit. Had nooit uit bed moeten gaan vanochtend.

    Whats on?
    Join the Club


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik las het op twitter, iemand tweette het. :')
    Ik heb geen leuke dingen meegemaakt vandaag.


    Destroy what destroys you.

    Mijn maatschappijwetenschappen SE was gewoon... te doen :Y)


    Today will be Girl's Day party with you~